![]() |
Hier Ben Ik
Ik ben links van gedacht en ook linkshandig
Ik aanbid het communisme en haat extreem rechts Idioten hier,nagel ik aan de paal Mijn woord wordt WET Weg met de NVA Leve de PVDA Ik kom uit Franstalig BELGIE Ik woon nu in Zottegem omdat ik graag Vlamingen uitlach Mijn favoriet hier is Another Jack want hij is een grote zak Vivre la Belgique et le Roi De strijd kan beginnen - nietsnutten |
Ik wil alvast dit nieuw lid (overduidelijk geen dubbelnick) verwelkomen. Bitte, deel wat meer van je politieke inzichten!
|
......................................
Nuff Said. |
Citaat:
Een 'communist' die een monarchie aanhangt. Waar kweken ze toch zo'n knullen...? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier ben ik, met Werther van der Sarren, Goedele Liekens en Urbanus... Waar is de tijd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou een kwaliteit kunnen zijn, een kwaliteitslabel van oprechtheid, maar daar kan ik me in jouw geval nu nog niet over uitspreken. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, dat wordt hier nog leuk. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed dat je in ZOTTEGEM woont: Bij ons zegt men: zot zijn doet geen zeer, het jeukt alleen af en toe!!
|
Citaat:
Deze idioot is allesbehalve franstalig. Je bent nog lichtgeloviger dan ik dacht. |
Citaat:
|
Laat weten als het om Pindar gaat e, voor ik weer strafpunten krijg.
Of moeten we deze nieuweling nu dus allemaal op ons negeerlijstje zetten? AKIRA?????? |
Eindelijk eens iemand met de beleefdheid om zich voor te stellen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be