![]() |
Poll in krant De Tijd: wat eerst vormen, Vlaamse of federale regering?
De discussie, gelanceerd door het Weverke, wordt gevoerd in de kranten.
Beke en Somers zijn alvast duidelijk genoeg: eerst het federale. Maar wat stemmen de lezers van de krant De Tijd ? Al bijna 6000 stemmen, en: http://www.tijd.be/home . Een poll hier op het forum is volledig overbodig. We kennen ieders stemgedrag toch reeds. Maar heeft iemand argumenten dat als een bepaalde formatie op eenderwelk niveau rond zou zijn, waarom daar dan gewacht zou moeten worden tot een ander niveau klaar zou zijn ? . |
Citaat:
En dit kan door iedereen gebruikt en misbruikt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen tegen elkaar opzetten bevordert het voortbestaan van steeds meer politici. Dat heb je intussen toch ook wel door? Of niet? Als er dan in Brussel nog een BUP, Brusselse Uitbreiding Partij opgericht word en die snoept een deel van de FDF en MR kiezers af, krijgen we nog het mooiste en belachelijkste circus ter wereld. Of hebben we dat nu al? |
Citaat:
|
Citaat:
En hoe de Waalse democratie zich organiseert, heb ik me niet te bemoeien. |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat misschien omdat ze bij de NVA maar één valabel onderhandelaar hebben? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Op dit ogenblik bijna 80 % pro prioriteit in de vorming van een Vlaamse regering.
Dat zegt toch wel iets. Ze zullen bij de traditio-partijen nog wat meer last van diarree krijgen ... :roll: |
Ik snap het niet hoor. Zelf al kijk je neer op het Vlaamse niveau, waarom dringt de CD&V er steeds op aan haar eigen onderhandelingspositie op voorhand al onderuit te halen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be