Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zoon van sjeik uit Molenbeek gedood in Syrië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187890)

Antoon 20 juni 2013 08:15

Zoon van sjeik uit Molenbeek gedood in Syrië

Die zal ons hier tenminste niet meer lastig vallen.

Citaat:

Zoon van sjeik uit Molenbeek gedood in Syrië

Abdel Rahman Ayachi is gedood in Syrië. De 33-jarige man was de zoon van de beruchte extremistische sjeik Bassam Ayachi uit Molenbeek. Dat melden Le Soir en De Morgen vandaag.

Abdel Rahman Ayachi werdin 2012 in ons land veroordeeld tot acht jaar cel voor het ronselen van strijders voor Irak en Afghanistan. Dat zou hij gedaan hebben via de website van het Molenbeekse Centre Islamique Belge van sjeik Bassam Ayachi. Zelf ontkende Ayachi junior die beschuldiging en vluchtte hij naar Syrië.

In Syrië was Ayachi, die er de roepnaam Abu Hajar aannam, commandant van de Jund al-Rahman-Brigade, die onderdeel is van de beruchte Sukr al-Sham. Dat is een groepering die opereert in en rond de stad Idlib, in het noordwesten van Syrië. Ayachi zou leider zijn geweest van zo'n 500 �* 600 rebellen.

Hoe Abdel Rahman Ayachi om het leven kwam, is niet meteen duidelijk. Op Facebook kwam het bericht dat hij de martelaarsdood is gestorven.

BRON

Vlaanderen Boven 20 juni 2013 08:20

Good riddance, bon débarras, etc. Eigenlijk zouden we misschien beter al die moslimfundamentalisten op een vliegtuig naar Syrië zetten.

Schelfie 20 juni 2013 08:20

Jammer eigenlijk dat ik het zo moet zeggen maar bij dat soort mensen is het wel van toepassing:

"Beter kwijt dan rijk".

circe 20 juni 2013 08:27

Enfin, diene gast is nu lekker aan het rollebollen met zijn maagd van 72. Zijne pa zal gelukkig zijn en zijn moeder heeft enkel te werpen en te zwijgen.

subocaj 20 juni 2013 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6684407)
Good riddance, bon débarras, etc. Eigenlijk zouden we misschien beter al die moslimfundamentalisten op een vliegtuig naar Syrië zetten.

Wat doe je dan met de niet religieuze, door het Westen gesteunde "democratie" brengende rebellen/terroristen van hier?

Salah 20 juni 2013 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6684419)
Enfin, diene gast is nu lekker aan het rollebollen met zijn maagd van 72.

?

circe 20 juni 2013 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6684443)
?

laat maar Salah. Enkel kaffers begrijpen dit.

Moet wel tegenvallen voor diene gast hé. Alhoewel, zoals ik hierboven al schreef is zijne pa blijkbaar dolgelukkig:

Citaat:

Abdel Rahman Ayachi (38), de zoon van de extremistische Belgisch-Syrische sjeik uit Sint-Jans-Molenbeek Bassam Ayachi, is gestorven bij de strijd in Syrië. Dat bevestigde zijn vader cheikh Bassam aan De Standaard.
'Mijn zoon is gestorven in de strijd tegen dicator Assad. Hij en zijn mannen hebben in de buurt van Idleb een legerkonvooi aangevallen dat de troepen van Assad wilde bevoorraden. Daarbij is hij gesneuveld.'

Abdel Rahman Ayachi stond in Syrië aan het hoofd van de rebellengroep 'valken van de Sham'. Hij leidde 600 man. Eerder sneuvelde ook al Raphael Gendron, de boezemvriend van zoon Ayachi en rechterhand van de sjeik, in Syrië. Abdel Rahman raakte de voorbije maanden verschillende keren gewond in de strijd maar hij overleefde telkens.

'U mag me feliciteren met de dood van mijn twee zonen Abdel Rahman en Raphael', zei sjeik Bassam vanochtend. 'Het is geen verlies. Ze hebben allebei het paradijs gewonnen. Voor ons is het een grote eer dat ze gevallen zijn.'

(lees verder indien interesse)
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130620_00629691

Salah 20 juni 2013 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6684450)
laat maar Salah. Enkel kaffers begrijpen dit.

Dat dacht ik al. Tot zover uw mythe van 72 maagden.

Vlaanderen Boven 20 juni 2013 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6684428)
Wat doe je dan met de niet religieuze, door het Westen gesteunde "democratie" brengende rebellen/terroristen van hier?

Daar zullen we twee seconden stilte voor houden.

subocaj 20 juni 2013 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6684470)

Dat lijkt me ook genoeg voor de verdediging van de "democratie"???

maddox 20 juni 2013 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6684463)
Dat dacht ik al. Tot zover uw mythe van 72 maagden.

Dus U gaat Allah Snackbar voor 72 druiven?

pegasus6869 20 juni 2013 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6684400)
Die zal ons hier tenminste niet meer lastig vallen.

Dat is nu eens tenminste "GOED "nieuws ...... Houden zo !!

drenkeling 20 juni 2013 10:38

:cheer: staatsbegrafenis :cheer:

peter1962 20 juni 2013 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6684419)
Enfin, diene gast is nu lekker aan het rollebollen met zijn maagd van 72. Zijne pa zal gelukkig zijn en zijn moeder heeft enkel te werpen en te zwijgen.

Hopelijk heeft hij een tube glijmiddel meegekregen op zijn weg naar het paradijs...

Kameraad Mauser 20 juni 2013 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6684428)

Laten vertrekken naar Syrië?

Zijn dat niet meestal huurlingen en andere in schemerzones opererende lui in dienst van veiligheidsdiensten die naar ginds worden gestuurd?

Antoon 20 juni 2013 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6684470)

:lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be