![]() |
Herverkiezingen partijbestuur Fervent Nationaal
Op 8 april 2004 werd het bestuur van Fervent Nationaal verkozen.
Dit bestuur zal de partij uitbouwen en worden herkozen, wanneer het ledenaantal voldoende groot is en de verkiezingen van 2004 voorbij zijn. Dit bestuur bestaat momenteel uit de volgende leden:
|
Citaat:
|
Ik wens hen veel geluk ( succes??? ).:?
|
Best grappig!
Peter De Ryck gebruikt twee van zijn nicks om te doen alsof iemand nog bereid is om met hem te discussieren. Dirk = Liberaal Appel = Peter De Ryck... Schizofrenie ten top, zou ik zeggen! :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelieve on topic te blijven, anders zie ik me genoodzaakt dit topic te sluiten.
mvg Avalon |
Waar en wanneer vinden deze herverkiezingen plaats.
Graag een oprecht en gefundeerd antwoord van het Fervent Nationaal. |
Citaat:
|
Uw '' beleeft '' antwoord bevestigd mijn vermoeden, nl. dat het Fervent Nationaal niet over voldoende leden beschikt ( geen herverkiezingen ).
Waar en wanneer werd het huidig bestuur democratisch verkozen? De leden van het Fervent Nationaal kregen geen inspraak. Persoonlijk vernomen van een ontslagen bestuurslid. Ward Beysen was duidelijk een goede leerschool voor Hendrik Boonen. |
Citaat:
By the way, er is geen enkel bestuurslid ontslagen uit ons bestuur. Dus eigenlijk, lult U nu maar gewoon raak, net zoals U deed toen ik nog bij het Liberaal Appel was. We worden het gewoon. U kan het nu eenmaal niet laten... |
U werd geconfronteerd met mijn '' gelul '' binnen het Liberaal Appel, ondanks mijn goedbedoelde waarschuwingen aan uw adres.
Waarom bestond het bestuur van het Fervent Nationaal voor de verkiezingen nog uit zes bestuursleden ( overigens een bestuurslid dat als effectieve beter scoorde dan haar ondervoorzitter)? Deze dames werden volgens onze ondervoorzitter niet uit de partij gezet?????? Waarom hebben zij dan volgens U de partij verlaten? |
Yolande Lauwers ( werkzoekende) en Martine Blommen (invalide)
|
Yolanda en Martine waren verkiezingskandidaten, geen bestuursleden.
Dat had U blijkbaar niet goed begrepen. |
Mag De Ryck er niet af?
|
.
|
Aanvraag tot nieuwe rank voor Forumoscars: "Forumnar". Peter De Ryck zou zeker winnen.
|
Citaat:
|
Kijk eens aan, een zoveelste clash der dwergen tussen LA'ers, FN'ers en BUBbels....
Waar blijven de LSP'ers en de Leefbaar-Deurne aanhangers? :twisted: :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be