![]() |
Ik ben die moslims kotsbeu
Juxtapositie van de dag:
http://www.gva.be/dossiers/meir-en-m...uw-mening.aspx Citaat:
Citaat:
|
Ik heb ook een grondige hekel aan deze bevolkingsgroep.
Dat komt nooit meer goed met die nest. Ik wil er helemaal geen moeite meer voor doen... Vreemd dat ik niemand ken die ook maar iets positiefs over deze verrijkers kwijt wil. |
ze kunnen wel lekker muntthee maken!
|
Citaat:
Die vier agenten uit het korps smijten. Zonder pardon. En we hebben een grondige reden hiervoor: discriminatie van geslacht. |
Citaat:
Kan het gedachtencentrum van Jozef niet eens optreden? Dan kan Jozef die vrouwen de huid volschelden en hun inpeperen dat het eens gedaan moet zijn om mannen in de ogen te kijken. Jullie vragen er om om verkracht te worden, vuile hoeren. Doe een hoofddoek op en laat je snor groeien |
Die hebben winkels waar veel dingen stukken goedkoper zijn.
Vlees bijvoorbeeld. Kippeborst kost daar maar de helft van de supermarkt. Maar ja de Vlaming betaalt wel graag teveel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaming stelt hygiëne op prijs |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is gewoon nog belachelijk uw kip aan 10 euro de kilo. Of zelfs 15 soms. Terwijl het evengoed 4 �* 6 euro kan zijn. "Daar kom ik niet hoor, met al die lochtonen..." |
Citaat:
|
Citaat:
En dan is ze al gebraden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er zelfs mensen in de politiek zitten die het lef hebben om rekening te houden met die hun geloof. Ik haat het woord geloof. Geloof betekend denken dat iets waar is zonder zeker te zijn, want als ge zeker zijt en weet dat het zeker is is het geen geloof niet meer maar kennis. Het is een hol woord. En is het laatste woord dat dient gebruikt te worden als maatschappelijke richtlijn. |
De politie ontkent het verhaal. Vraag is dus of ze liegt, of of de journalist er weer een zootje van heeft gemaakt.
|
Voor moslims is dat dan opgelost want geloven staat niet in hun woordenboek. Die weten gewoon
|
Citaat:
In ieder geval, indien het niet waar is, vind ik het zeer ongepast van de starter van de draad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be