![]() |
Wat is er met de media?
Men kan geen mening meer geven op dergelijke krantenartikels. Onze vrije meningsuiting wordt beperkt.
|
Plan je een mars op brussel ? of wil je dat we collectief gaan huilen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en de knopjes leuk, dolfijn, hartverwarmend etc... zijn ook eindelijk weg.
Die populaire polls begonnen blijkbaar net ietsje te pijnlijk te worden. Maar de meerwaarde ervan was sowieso toch niet groot, niet getreurd om de regimepers. |
Kwamen die dan geloofwaardig over die polls van de kranten?
Dat systeem flipte naar alle kanten want menig keer als ik iets aanklikte bij een poll, of ik er voor/tegen of wat dan ook voor was, voegde het systeem mijn 'stem' ergens bij waar het zelf dat zelf wilde en niet waar ik heb wou, dus die percentagens van de beoordelingen op die polls klopten van geen kanten. Niemand op gelet blijkbaar. :roll: Vrijheid van meningsuiting de kop ingedrukt zou je zeggen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde gewoon een discussie openen op dit forum. Daar dient dit toch voor? Mvg |
Citaat:
Maar pakweg 90% tegen Monsanto en ongeveer evenveel die overwinningen van Assad hartverwarmend vinden... etc..., de knopjes waren binnen de week weg... Dat flippen is me echter niet opgevallen. |
Citaat:
Je bent best dat je eerst een beetje leest om de algemene tendens op dit forum te snappen. BTW Met een nick als Wereldvrede weten we al welk vlees we in de kuip hebben.:lol: |
Citaat:
. |
Dat is om te voorkomen dat als mensen weten dat het nep-nieuws is, dat die daar zouden op reageren...
Waar moeten die gazetten anders geld verdienen? Daar werken mensen hoor, dus best die dure grap in stand houden.... |
Ze doen wat ze willen. Hun financien zijn moeilijk.
Ze hoeven geen forum te houden voor alle minussen die denken dat ze alles weten...:roll: |
Citaat:
En wat doet Amnesty International ondertussen ? Niets, die laten dat zo maar toe ! Pure schande. |
Kim Kardashian is wel n keitoffe...
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry hoor, maar ik zie me verplicht om je minstens drie maanden in den bak te steken. En dan ben ik nog in een vriendelijke bui ook. |
Ze heeft alleszins meer intellect dan Gennez en vandenbos
|
Lezersopinies lezen is goed voor één ding: uw geloof in de mensheid verliezen. Gore extreemrechtse meninkjes zijn daar meer regel dan uitzondering.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be