Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Helga Stevens miskraam? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18804)

Yann 10 augustus 2004 20:33

Helga Stevens miskraam?

Ik heb vandaag het droeve nieuws vernomen dat Helga Stevens een miskraam heeft gehad. Is dit waar? 8O

Spetsnaz 10 augustus 2004 20:49

Yep, dit is waar.

Een tweeling nog wel...

Zeer spijtig

Zeno! 10 augustus 2004 20:52

Inderdaad....

Citaat:

Boodschap aan de N-VA-leden (09/08/04)

De strijd voor het Vlaams belang betekent onnoemelijk veel voor ons allen, maar op sommige momenten is politiek wel heel ver weg.
Onze gedachten gaan immers uit naar Vlaams parlementslid Helga Stevens, partner Yven Willocq, dochter Duive en heel hun familie. Zij werden afgelopen weekend geconfronteerd met het plotse verlies van de tweeling die Helga verwachtte voor november van dit jaar.
Namens heel de N-VA en al haar leden, betuigen wij het getroffen gezin ons diepste medeleven en onze oprechte steun.

Via de partijwoordvoerder vroegen wij de media om Helga en Yven de broodnodige rust te gunnen. Uiteraard geven wij terzake het goede voorbeeld.
Omdat wij allemaal leden zijn van één hechte politieke familie, stonden Helga en Yven er evenwel op om u op de hoogte te brengen. Of hoe mensen zelfs op de moeilijkste momenten, rekening houden met anderen.

:-( Triest. Sterkte, Helga!!

Yann 10 augustus 2004 21:05

Ik vond op haar persoonlijke website www.helgastevens.be (nog) geen informatie daaromtrent. Helga Stevens is binnen de N-VA toch één van de enigsten die ik weet te appreciëren. Ze zal veel moed nodig hebben wanneer ze haar functie (na het verlof) daadwerkelijk zal opnemen. Ook ik wens haar veel sterkte!

Zeno! 10 augustus 2004 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Helga Stevens is binnen de N-VA toch één van de enigsten die ik weet te appreciëren.

Het is inderdaad algemeen gekend dat de rest allemaal onmensen zijn. :roll:

Yann 10 augustus 2004 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Het is inderdaad algemeen gekend dat de rest allemaal onmensen zijn. :roll:

Persoonlijke impressie he Zeno. Zaagt nu zo eens niet!

Zeno! 10 augustus 2004 21:49

Citaat:

Persoonlijke impressie he Zeno. Zaagt nu zo eens niet!

Ik zaag enkel op onnozele opmerkingen. :|

Yann 10 augustus 2004 21:55

Citaat:

Ik zaag enkel op onnozele opmerkingen. :|

Zenoke zo verzuurd de laatste tijd jongen. Heeft u vriendje het afgemaakt? Maakt de hittegolf u kopke zot? Is de vaseline op?

Het feit dat ik zeg dat ik iemand van de N-VA weet de appreciëren, wilt niet zeggen dat ik de rest als onmenselijke wilden beschouw. Dat is wat jij ervan maakt.

Dus laat mij aub gerust met uw onnozele opmerkingen.

Vlaanderen Boven 10 augustus 2004 22:08

:-( Triestig...

oriana 11 augustus 2004 00:20

Erg ~ ik wens hen veel sterkte toe :-(

Zeno! 11 augustus 2004 09:42

Citaat:

Zenoke zo verzuurd de laatste tijd jongen. Heeft u vriendje het afgemaakt? Maakt de hittegolf u kopke zot? Is de vaseline op?

Over onnozele opmerkingen gesproken... :roll:

Trouwens, ik heb geen vriendje maar een vriendin (relatie is al enkele maanden zeer stabiel) En vaseline komt er niet aan te pas. Waarmee jij toch allemaal in uw kopke zit.... ;-)

maar nu terug on-topic :|

Yann 11 augustus 2004 19:03

Citaat:

Trouwens, ik heb geen vriendje maar een vriendin (relatie is al enkele maanden zeer stabiel)

Proficiat. Voor uitnodiging voor den trouw, mag je altijd PM sturen voor mijn juist adres. :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be