![]() |
Dolle kat dwingt piloten tot noodlanding...
Dolle kat in cockpit dwingt piloten tot noodlanding 10/08/04 -
Een vliegtuig van SN Brussels Airlines heeft een noodlanding moeten maken omdat er een kat in de cockpit was geraakt. De kat reisde mee naar Wenen in een speciale reistas. ![]() ![]() ![]() Volgens SNBA-woordvoerder Geert Sciot heeft de bemanning het zekere voor het onzekere genomen omdat de kat agressief was en zich op een moeilijk bereikbare plaats voor de bemanning bevond. SNBA en de luchtvaartautoriteiten voeren een onderzoek naar het incident. Is de dolle kat het ultieme en geheime wapen van een of andere terrorist die uw vakantie wil bederven?;-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Osama de sukkelaar heeft zijn kat achtergelaten, alez weer een reden tot paniek zaaien voor het Vlaams BLOK.... :crazyeye:
|
helemaal terug voor n stomme kat?
kunnen ze dat beest niet gewoon bij het nekvel pakken en in een zak steken? (wel niet luchtdicht natuurlijk) |
Ditmaal hadden de terroristen hun kat gestuurd.
|
Stel u voor: je zit in het vliegtuig en je moet terug vanwege een stomme kat...
Ik kan me voorstellen dat ik gefrustreerd zou zijn. |
#1 relevantie met politiek?
#2 wat is uw stelling? #3 waarover moeten we hier discussieren? #4 Koetjes & Kalfjes? (n/o to threadstart, maar ...) |
Katten moet ge gewoon niet opsluiten.
|
:rofl:
Men ging nochtans de cockpit anti-kaper maken, maar zelfs het anti-poezekesysteem werkt nog niet. Enfin, het is toch maar weer een Belgisch vliegtuig, weer goede streekreclame. |
Wat een woessies, die piloten, zelfs van katjes kunnen ze het niet halen.
Wat zijn luchtzakken? De piloten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be