Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Arabisch of Turks in derde graad secundair (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188141)

Universalia 25 juni 2013 19:57

Arabisch of Turks in derde graad secundair

Citaat:

Arabisch of Turks in derde graad secundair wordt mogelijk
Bron

Dat is er voor mij nu wel vlotjes over hoor.
Uiteraard weer eentje van de sp.a Vlaams minister van Onderwijs Pascal Smet.
Geen idee hoe andere mensen hierover denken, daarom ook haal ik het hier met enige graagte even aan.

Voor mij persoonlijk kan dit NIET

Another Jack 25 juni 2013 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6692881)
Bron

Geen idee hoe andere mensen hierover denken, daarom ook haal ik het hier met enige graagte even aan.

Geen probleem, niemand verplicht u, noch uw kinderen.

Another Jack 25 juni 2013 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Talisman (Bericht 6692898)
nog niet ...

Och, volgend jaar is Vlaanderen onafhankelijk en verdampen al deze mensen en hun cultuur binnen de week...;-)

Universalia 25 juni 2013 20:13

Citaat:

Och, volgend jaar is Vlaanderen onafhankelijk en verdampen al deze mensen en hun cultuur binnen de week...

lombas 25 juni 2013 21:19

Wie anders dan Arabisch- of Turkstaligen gaan dit volgen? Beide zijn enorm moeilijke talen; ik zie niet in hoe 2 of 3 uur per week je zelfs nog maar een basiskennis gaan geven.

BonBon 25 juni 2013 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6692992)
Wie anders dan Arabisch- of Turkstaligen gaan dit volgen? Beide zijn enorm moeilijke talen; ik zie niet in hoe 2 of 3 uur per week je zelfs nog maar een basiskennis gaan geven.

Je hebt er altijd, om sterke leerlingen te stimuleren geven ze ook Chinees. Ik denk dat je goed zal kunnen vloeken in arabisch met vlaamse tongval. :-)

lombas 25 juni 2013 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6693181)
Je hebt er altijd, om sterke leerlingen te stimuleren geven ze ook Chinees. Ik denk dat je goed zal kunnen vloeken in arabisch met vlaamse tongval. :-)

Ik vermoed dat de niet-Arabischtalige op de doorsnee stadsschool tegenwoordig best wat Arabische vloeken kent.

Nietzsche 25 juni 2013 23:07

Citaat:

Bron

2

Kennis over verschillende talen dat moet je niet willen. Het is van belang dat mensen dom blijven.

Ontwikkeling? Pfffff.... dat is zo 2012.

Libro 25 juni 2013 23:14

Minor detail mevrouw Smet: het gros van de Maghrebijnen hier zijn Berbers, geen Arabieren...

Roderik 26 juni 2013 08:17

Citaat:

Bron

Slechts 30 % van de Brusselaars spreekt Engels.
Dit is een groot schandaal voor de hoofdstad van Europa.
Laten ze eerst beginnen, deze achterstand weg te werken.

BonBon 26 juni 2013 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6693194)
Ik vermoed dat de niet-Arabischtalige op de doorsnee stadsschool tegenwoordig best wat Arabische vloeken kent.

Zopas gekeken naar dat stom programma op Vitaya waar ze losbandige kinderen naar een ander land voeren, deze keer was het bij een stel moslims en alle clichés werden wel bevestigd. Nu, die kinderen gingen wel naar een christelijke school in Libanon dus dat viel nog mee al blijken die niet veel beter te zijn.

Zingen als een moslim kan ik dus ook al, die waren aan het chillen en eentje zat ze zingen. Het enigste woord dat er uit kwam was allah allah allah allah enz. Die kon niets anders verzinnen dan 50 keer allah zingen na elkaar.

Vloeken kennen moslims niet, dat is god beledigen hé, echter kakken op vlamingen en vuile praat over meisjes, daar zijn ze wel goed in.

pegasus6869 26 juni 2013 11:05

Citaat:

Bron

T'ja er zal niet veel aan te doen zijn "WIJ" zullen ons snel moeten gaan aanpassen aan het nieuwe islambelgie.Wat ga jij er aan doen ??zelfs onze regering doet niks ( angst ) !!En ze blijven instromen !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be