![]() |
Crisis wordt steeds erger
De crisis bij de Vlaamse schilders is plots zo hevig dat de helft van hen nog niet weet of hij na de zomer nog een opdracht heeft. Ook de prijzen kelderen, vooral door de goedkope buitenlandse concurrentie.
Bouwunie, de beroepsvereniging van de zelfstandige bouwondernemers, stelde gisteravond haar jaarlijkse sectorstudie voor van de Vlaamse schilders-decorateurs. Die zitten in een diepe crisis, zegt voorzitter Geert Baert uit Hamme. Liefst een op de vijf Vlaamse schildersbedrijven zegt dat het te weinig werk heeft. Twee jaar geleden was dat nog maar een op de tien en vijf jaar geleden zowat niemand. Wie gaat de dubbele ambtenarenpensioenen betalen? |
Citaat:
|
Bussie vol met Poooowleuh!
In Joegoslavië was het ook peis en vree voor zoverre er dikke vetpotten waren. Check Het Laatste Nieuws: POW-Ned. heeft ze schoon te kakken gezet in het Europees Parlement. http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...t-viraal.dhtml Deze planeet is in volle zwang, zoals de befaamde trektochten van de beesten uit de Disneyfilms, of LOTR, of al die zwetsreeksen waar au fond wel waarheid in zit. Er gaat gevochten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Dit land gaat echt naar de vaantjes.
En niet alleen dit land. Het is gewoon hallucinant te moeten vaststellen dat dit besef voor de meesten nu maar komt. Ik had dit besef al jaren geleden. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Die dat besef toen al hadden zullen waarschijnlijk wel geen belgicisten geweest zijn. Die vonden het een maand geleden hier nog extreem goed (zelfs onze ministrs). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een anoniem forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt geen zaken met het persoonlijk leven van de forumleden, inspector Jackouille. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Als een oude seniel alles 5000 keer herhalen, is gewoon zielig. Je doet het met iedereen. En steeds onderneem je pogingen om mensen persoonlijke informatie te ontfutselen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je ziet wat het kost om je huis te laten schilderen dan verbaast het me niets dat hierop in tijden van crisis bespaard wordt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be