Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zou Nederlandse politiek ook in binnenland geplaatst moeten worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18818)

Turkse Nederlander 11 augustus 2004 09:47

Zou Nederlandse politiek ook in binnenland geplaatst moeten worden?

Veel wat er in Nederland gebeurt gaat de Belgen ook aan en vice versa. Bovendien spreken Nederlanders en Vlamingen dezelfde taal. Bovendien zijn er hier ook veel Nederlandse posters. Wat denken jullie?

Philips Inc. 11 augustus 2004 10:08

Waarom niet ...

Tzuvar Raemborr 11 augustus 2004 10:11

Het alternatief is een Forum:Nederland. In elk geval is de drempel om op "Buitenland" te klikken voor mij te hoog en bovendien verpruts ik eigenlijk al véél te veel tijd op dit forum in plaats van aan mijn cursus te werken :)

Jan van den Berghe 11 augustus 2004 10:11

De laatste jaren is de belangstelling voor de Nederlandse politiek in Vlaanderen in grote mate gegroeid (Pim Fortuyn heeft daar zeker toe bijgedragen). Zelfs Vlaamse politici verwijzen te pas en te onpas naar Nederland. Er wordt voortdurend met Nederland vergeleken. Dat is natuurlijk geen slechte zaak: men kan altijd iets van de buren leren, en de drempel is heel laag daar we nu eenmaal dezelfde taal spreken.

Jan van den Berghe 11 augustus 2004 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Het alternatief is een Forum:Nederland.

Goed idee!

jOOSt 11 augustus 2004 12:25

Goed idee!

Dimitri 11 augustus 2004 15:28

Citaat:

Daar kun je dan meteen een forum over het Nederlands taalgebied van maken. Maar bij Binnenland wordt al zoveel gepost dat het niet echt een vooruitgang zou zijn om daar onderwerpen over Nederland tussen te gooien.

P.S. Ik ben natuurlijk altijd bereid het beheer van een themaforum over Nederland of Nederlandse politiek op mij te nemen. ;-)

jOOSt 11 augustus 2004 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Daar kun je dan meteen een forum over het Nederlands taalgebied van maken. Maar bij Binnenland wordt al zoveel gepost dat het niet echt een vooruitgang zou zijn om daar onderwerpen over Nederland tussen te gooien.

P.S. Ik ben natuurlijk altijd bereid het beheer van een themaforum over Nederland of Nederlandse politiek op mij te nemen. ;-)

Ik heb een goed idee om Nederland toch bij de binnenlandse te steken en het niet drukker te maken...we posten de waalse topics in buitenland! Wat denken jullie daar van?
:vlaander:
:grootned:

De schoofzak 11 augustus 2004 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Veel wat er in Nederland gebeurt gaat de Belgen ook aan en vice versa. Bovendien spreken Nederlanders en Vlamingen dezelfde taal. Bovendien zijn er hier ook veel Nederlandse posters. Wat denken jullie?

don't push it !

Rock Against Communism 11 augustus 2004 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Ik heb een goed idee om Nederland toch bij de binnenlandse te steken en het niet drukker te maken...we posten de waalse topics in buitenland! Wat denken jullie daar van?

jep, we nemen gewoon het nederlands taalgebied, goed idee. Maar Afrikaans Zuid-Afrika en Suriname mogen er ook bij voor bij.

Sinistra 11 augustus 2004 18:08

Citaat:

Nederland is en blijft het buitenland. Zo simpel is het.

Turkse Nederlander 11 augustus 2004 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke

Daar hebben we de Frankofielen weer.

Sinistra 11 augustus 2004 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Daar hebben we de Frankofielen weer.

Frankofiel??? wie??? Ik zeg alléén dat Nederland staatkundig het buitenland is zo simpel is het nu éénmaal. Tussen Vlamingen en Nederlanders zijn héél grote verschillen. Enkel de taal is min of méér hetzelfde;

kelt 11 augustus 2004 19:40

Citaat:

Akkoord...

LA'er 11 augustus 2004 20:38

Citaat:

Ja, dat klopt maar het zou wel handig zijn om een overzicht te creeeren van de Nederlandse politiek. Vermits we veel van hen kunnen leren.

C uit W 11 augustus 2004 20:50

1 volk, 1 forumonderdeel ;)

Cyperken 11 augustus 2004 21:29

Citaat:

Yep, ik ben voor dit voorstel.

snoodaard 12 augustus 2004 00:12

Citaat:

Willem for president:thumbsup:

stab 12 augustus 2004 04:46

Citaat:

Het alternatief is een Forum:Nederland. In elk geval is de drempel om op "Buitenland" te klikken voor mij te hoog ....

Uitstekend idee. Zoiets als
politiek: binnenland
politiek: Nederland
politiek: internationaal
...
?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be