![]() |
overdreven "scrollen"
Is het niet mogelijk, een knopje "terug naar boven" in te lassen , aan elke post, om (bij zeer lange threads) telkens niet naar boven te hoeven scrollen. Dit wordt algemeen gebruikt, bij de "Messageboard.nl" -fora.(www.messageboard.nl) Thanks. 8)
|
Goed idee.
Of anders de hïerarchie onderaan herhalen, dat is toch de voornaamste reden om terug omhoog te scrollen. (Ik bedoel dit : "Politics.be Forum > Suggesties & Mededelingen > Suggesties & Mededelingen" ) |
Wat dacht je van de link "Top" links onderaan de pagina ;-)
|
Een link "Top" zie ik niet hoor, Jeroen.
Maar met al dat intensief zoeken heb ik wel de "Naar Boven" rechts onderaan gevonden! Hup rechts! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen die onderschriften niet wat beperkt worden zoals de Avatar? De meeste threads zijn een herhaling van onderschriften met daartussen vijf regels tekst.
|
Citaat:
|
er staat ook een "home" knop op je toetsenbord, hoop ik ?;-)
|
Citaat:
|
dat ligt meestal vóór u aan de pc, met die letterkes op, en ge moogt da niet vergeten om op tijd water te geven (net als uw pc zelf) ;-)
|
Citaat:
En die top komt dan weer omdat de taal hier in het Engels ingesteld staat :-) |
Citaat:
Ik zelf ben voor géén afbeeldingen aangezien die m.i. de bedoeling van de handtekening voorbij streven. Maar ik vrees weinig medestanders te vinden in dat standpunt ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
(vertaling: vind ik ook). |
Citaat:
|
Citaat:
Steeds herhaalde afbeeldingen = vervuiling ! |
Citaat:
|
Ook akkoord.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be