![]() |
Schakelen Israel en de VS de controle over het internet in aan de zijde van Al Qaeda?
Wat denkt u?
Schakelen de Amerikanen hun totale dominantie over het internet in? Aan de zijde van Al Qaeda? |
Volgens dit artikel van AP zou dat het geval zijn.
![]() 26 juni 2013 - WASHINGTON (AP) — U.S. intelligence agencies are scrambling to salvage their surveillance of al-Qaida and other terrorists who are working frantically to change how they communicate after a National Security Agency contractor leaked details of two NSA spying programs. It's an electronic game of cat-and-mouse that could have deadly consequences if a plot is missed or a terrorist operative manages to drop out of sight. |
Ali mag niet meer op zijne facebook posten wanneer hij zijn aanslag gaat plegen...
Jullie lopen toch altijd tien jaar achter he. Ooh noes if a plot is missed it could have deadly consequences! |
Citaat:
|
Iedereen weet al tien jaar dat ze het verkeer over amerikaanse servers splicen en analyseren.
Maar omdat dat nu weer eens in het mainstream nieuws komt zou Al Qaeda plots hun modus operandus totaal gaan veranderen... Goe bezig |
Citaat:
|
De doorstraling van dit eerder opgenomen live-interview met Putin op Russia Today wordt op dit ogenblik geweigerd op mijn PC.
Putin talks NSA, Syria, Iran, drones in RT interview (FULL VIDEO)Edit: na ettelijke minuten wordt de opname toch afgespeeld. Voldoende lang om anderen te laten wegzappen? |
Bwahahahaha. :lolabove::lolabove::lolabove:
|
Citaat:
|
De aanhouder wint.
|
De doorstraling van dit eerder opgenomen live-interview wordt op dit ogenblik geweigerd op mijn PC.
'US sacrifices ME people for its interests'Radio 2 journalist Kris Janssen op presstv. |
Citaat:
http://217.218.67.244:8181/video/pro...e/0622_ftf.flv Later opnieuw proberen, kan tijdelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Jammer. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
En, is het interview ondertussen al terug beschikbaar? Ik neem aan dat Obama eerst wil zien wat er gebeurt in Egypte voor hij deze video aan ons wil vrijgeven.
|
Citaat:
trolletjesalarm. |
Het is trouwens interessant op te merken dat, hoewel de amerikaanders duidelijk de video blijven blokkeren, direct eronder de tekst wél beschikbaar blijft.
De aanhouder wint! Zo zie je maar dat enkel de volharders de waarheid alsnog te pakken krijgen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be