![]() |
Het nieuwe logo van Wallonië : 537.000 EUR
|
8O wat? zo'n vijf bolletjes kosten 537.000 euro????????????
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
De 4 vlekken niet vergeten.
Er zijn 2 of meer logo's, iets dat echt not done is voor een goed ontwerp. Elke vlek heeft weer die 5 bollekes. |
1 Bijlage(n)
Het wordt nu wel duidelijk dat we Frans mogen vervangen door het Engels als 2e taal als ze het zelf ook al zoveel gebruiken, liefst morgen.
Een extreem slecht ontwerp, niet dat de vlaamse hutsepot van ontwerpen zoveel beter is maar een ontwerp firma zou toch wel beter werk mogen geleverd hebben. |
Citaat:
|
Los van de absurde prijs: wel een mooi logo
Alles, de bollekes. De vlekskes: not so much De buitenlandse investeerders zullen nu wel toestromen en het logo verdient zichzelf terug :-D ;-) |
Doet me hieraan denken :
https://www.google.be/search?q=maya+...w=1600&bih=797 |
De bollekes apart zijn mooi. 5 bollekes, 5 provincies, en in de vorm van een W. Die achtergrondkleuren erbij zijn te veel. Een logo moet simpel zijn en liefst zo weinig mogelijk verschillende tinten bevatten. De kostprijs: OMG, ik zit in de verkeerde branche...
|
Hoeveel % heeft de Vlaming hieraan betaald?
|
De Belgische Francofonen hebben Le Coq Wallon dus met een deeltijds-contract opgezadeld. Het zal enkel nog gebruikt worden voor binnenlandse aangelegenheden.
Overigens, dat Waals Haantje was op zichzelf ook maar een goedkope kopie van een symbool dat ze, hoe kan het ook anders nietwaar, in la France waren gaan zoeken. |
Die "vlekjes" vind ik maar lelijk.
Lijkt net fruit met een rotte kern. Toepasselijk, dat wel. |
Citaat:
Een flauwe grap. |
60.000 voor het logo
477.000 voor McKinsey and Co dat een studie kreeg toegewezen dat de aanzet gaf tot dit logo staat in de link in de OP |
Citaat:
La Libre La Dernière Heure |
Citaat:
donderdag 27 juni 2013, 20u26 De vernieuwing van het Waalse logo heeft 60.000 euro gekost en geeft gevolg aan een studie uit 2011 van consultancybureau McKinsey over het imago van Wallonië in het buitenland. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo moet het zijn. :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be