Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Al die forummers hier zonder werk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188318)

Nar 28 juni 2013 16:01

Al die forummers hier zonder werk

zijn schuldig.
Ik lees ze al lang. Ze zijn zeker zo intelligent als ik. Zij kunnen werken. Maar zij willen niet. Ik heb opgediend. Stront gekuist. Machines gedraaid. Dozen verzet. data ingegeven. Oude lelijke mannen en vrouwen een leuke tijd bezorgt.

De vakbond heeft de apartheid gecreëerd. Tamzakken vragen niet liever dan een steen voor de ntre dam te mogen aangeven. WEL die steen geef ik u niet aan. Kruipers van politics. Al en wie op gij spuwt heb ik al in tranen gezien. Jong de rug gebroken, de haren in de stront, uw rimpels plat gestreken , uw kont van vierkant naar rond...

Brakelaar 28 juni 2013 16:27

even een wind laten....:)

Eduard Khil 28 juni 2013 16:29

bij ons bestond er geen werkloosheid. Iedereen had werk!

twitterendwaterding 28 juni 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nar (Bericht 6697309)
zijn schuldig.
Ik lees ze al lang. Ze zijn zeker zo intelligent als ik. Zij kunnen werken. Maar zij willen niet. Ik heb opgediend. Stront gekuist. Machines gedraaid. Dozen verzet. data ingegeven. Oude lelijke mannen en vrouwen een leuke tijd bezorgt.

De vakbond heeft de apartheid gecreëerd. Tamzakken vragen niet liever dan een steen voor de ntre dam te mogen aangeven. WEL die steen geef ik u niet aan. Kruipers van politics. Al en wie op gij spuwt heb ik al in tranen gezien. Jong de rug gebroken, de haren in de stront, uw rimpels plat gestreken , uw kont van vierkant naar rond...

Machines gedraaid...
en waarschijnlijk zot gedraaid.

Txiki 28 juni 2013 16:59

k&k

manta 28 juni 2013 17:02

Citaat:

zijn schuldig.

Vakantiegeld nog niet getrokken?

eno2 28 juni 2013 17:05

Gebroebel

Echte Waal 28 juni 2013 17:42

Vlaamse profiteurs

demonen 28 juni 2013 19:28

Citaat:

zijn schuldig.

Ik ga op 31/12/2014 verplicht op swt (vroegere brugpensioen).
Heb jarenlang 16 uur/dag (2 werkgevers; 1 nachtpost en 1 dagpost en max 4 uur/dag slapen) gewerkt + weekendwerk (za+zo, aircraftdriver DHL-Zaventem).
Wij moeten onze loopbaan bewijzen omdat wij minimum 20 jaar gewerkt moeten hebben om SWT te krijgen. Die gegevens zijn opgevraagd door de werkgever en ik kom aan 14.085 rsz-dagen (265 dagen is equivalent van 1 voltijds gewerkt jaar). Die gegevens lopen tot eind 2011 (2012 is nog onvolledig). Dit is het resultaat 9 jaar voor mijn pensioen op 65.
Mijn pensioen benadert bijlange niet dat van een ambtenaar muziekleraar die 17/u week werkt en nog eens 4 maanden verlof bovenop krijgt. Vandaar mijn aversie voor het perverse systeem dat statutaire ambtenaren een dubbel pensioen GEEFT.

westdiep 28 juni 2013 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6697519)
Ik ga op 31/12/2014 verplicht op swt (vroegere brugpensioen).

Gefeliciteerd! Je kan nu voltijds blijven predikken tegen de ambtenaren op kosten van de maatschappij!

twitterendwaterding 28 juni 2013 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westdiep (Bericht 6697524)
Gefeliciteerd! Je kan nu voltijds blijven predikken tegen de ambtenaren op kosten van de maatschappij!

Hopelijk boekt hij - in het belang van de maatschappij - resultaat.

westdiep 28 juni 2013 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding (Bericht 6697532)
Hopelijk boekt hij - in het belang van de maatschappij - resultaat.

Vrees ervoor, daarvoor veralgemeent hij het ambtenarenpensioenprobleem tot alle statutaire ambtenaren zijn crapulous.

Raf 28 juni 2013 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westdiep (Bericht 6697536)
Vrees ervoor, daarvoor veralgemeent hij het ambtenarenpensioenprobleem tot alle statutaire ambtenaren zijn crapulous.

Inderdaad. Zijn irrationele haat tegen ambtenaren is een karikatuur geworden op dit forum.

westdiep 28 juni 2013 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6697540)
Inderdaad. Zijn irrationele haat tegen ambtenaren is een karikatuur geworden op dit forum.

Terwijl er toch ook goede voorstellen zijn naar boven gekomen (uiteraard niet van Demonen)

(denk door Fonne, ere wie ere toekomt):

- Wanneer je pensioen boven een bepaald bedrag komt verlies je je fiscaal voordeel van pensioensparen. Ik vind dat fair en logisch. Aangezien je in het begin van je carrière niet weet hoe je hele carrière eruit zal zien, kan je nog altijd het pensioensparen toelaten en de afrekening komt dan op het einde.

AnarchoChristophe 28 juni 2013 19:53

Citaat:

Haat tegen ambtenaren is niet irrationeel. Haat jegens lamzakken die in de gestolen vruchten van jouw arbeid betaald worden om een niet-competitieve, zelfdienende en dus vaak nutteloze job zo slecht mogelijk uit te voeren is volkomen rationeel.

twitterendwaterding 28 juni 2013 19:57

:lol:

BitterSweet 28 juni 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6697549)
Haat tegen ambtenaren is niet irrationeel. Haat jegens lamzakken die in de gestolen vruchten van jouw arbeid betaald worden om een niet-competitieve, zelfdienende en dus vaak nutteloze job zo slecht mogelijk uit te voeren is volkomen rationeel.

je kunt zo rationeel zijn dat je irrationeel word;laat de mensen gerust ,is het nog niet voldoende geweest met regeltjes en reglementen die zijn weerga niet kennen in dit land,dat het gewone volk mekaar nog verbaal moeten gaan afmaken ook?

demonen 28 juni 2013 20:07

Citaat:

Ik haat geen ambtenaren.
Ik vind het oneerlijk, pervers, capuleus, ... dat er een systeem bestaat dat mensen die nooit hun job kunnen verliezen en dus steeds een volledige loopbaan hebben, die geen bijdragen betalen (afhoudingen zijn fictief), ... en onderhouden worden door de niet gepreviligeerden terwijl die laatste groep niet eens de helft van het pensioen krijgt.

Echte Waal 28 juni 2013 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6697560)
Ik haat ambtenaren.

fixed

AnarchoChristophe 28 juni 2013 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 6697558)
je kunt zo rationeel zijn dat je irrationeel word;laat de mensen gerust

Ik zal het eens tegen de fiscus zeggen als ze nog eens bij mij komen roven om ambtenaren en het profitariaat aller landen uit te betalen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 6697558)
,is het nog niet voldoende geweest met regeltjes en reglementen die zijn weerga niet kennen in dit land,dat het gewone volk mekaar nog verbaal moeten gaan afmaken ook?

Ja die bureaucratie ben ik ook kotsbeu. Raad eens wie een essentieel deel daarvan uitmaakt? Ambtenaren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be