![]() |
Liesbeth Homans wil samenwerken met de vakbonden.
![]() "De afgelopen jaren zijn er bij de sociale huisvestingsmaatschappij Woonhaven ernstige wantoestanden ontstaan. Dat beweert onder meer een ex-personeelslid. Woonhavenvoorzitster Liesbeth Homans gaat de aanklachten onderzoeken.http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...woonhaven.aspx Waarschijnlijk gaat ze enorm veel medewerking krijgen van de vakbonden want deze kunnen niet tegen oneerlijkheid. (= droge humor) |
![]() Sexy! Kijk naar de rechtste basis van 'A', steekt er iets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat beperkt zich (mocht het waar zijn) niet alleen tot Woonhaven want ik zou ze 'de kost' niet willen geven diegenen die ->
Citaat:
Want daar zit de autostrade wel stampvol van me dunkt ... |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs met hand en tand. |
Waarom zou de vakbond samenwerken met iemand van een ultraliberale partij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is overigens niet verrassend, daar hun structuren vastgeroest liggen in het Belgische systeem. Elke beslissing of actie die ze (onder)nemen wordt getoetst aan die visie en het 'belgicisme' is van prioritair belang, i.p.v. het beschermen van de rechten van de werkende mensen. Overigens halen die vakbonden meer geld uit leden die inactief zijn op de arbeidsmarkt dan zij die wel actief zijn. Dat is nu eenmaal een schrijnend feit, die hun 'belgicistische' houding dan ook verklaart. |
Als Homans na de verkiezingen volgend jaar dienstdoend burgemeester zou worden, mag ze ook wel oog hebben voor het minder-rechtse deel van de Antwerpenaren...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest ik vakbondsvoorzitter zijn zou ik nu zeggen: misbruik en corruptie zullen we aanklagen maar ook niks meer dan dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou er hier een strijd over zijn binnen de N-VA? Jongens, hier leest ge toch wa zelle :roll: |
Citaat:
Herinner je nog het geval dat ze er slaagden een pester (lid van een vakbond) een vergoeding te laten toekennen van 250.000 euro (als ik me niet vergis). "Het verhaal van de gepeste werknemer in het bedrijf MACtac in Zinnik bij Bergen heeft nog een staartje gekregen in de rechtbank. Een van de pesters heeft na zijn 'onterecht' ontslag 250.000 euro schadevergoeding gekregen.http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...t-ontslag.aspx |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be