Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nieuw record voor Di Rupo en zijn verradersbende (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188418)

demonen 1 juli 2013 11:33

Nieuw record voor Di Rupo en zijn verradersbende

In de eerste zes maanden van dit jaar zijn in België 6.183 bedrijven over de kop gegaan. "Het afgelopen semester was, wat aantal faillissementen betreft, het zwaarste ooit", meldt het handelsinformatiekantoor Graydon. Door de faillissementen kwamen 13.806 jobs op de tocht te staan.

Het record is geen verrassing. Elke maand van dit jaar - op de maand mei na - werd een nieuw maandrecord gevestigd. Dat was ook het geval in juni, met 1.033 faillissementsuitspraken of 3,4 procent meer dan in juni 2012.

http://www.hln.be/hln/nl/3424/econom...edrijven.dhtml

Di Rupo brengt Vlaanderen in recordtempo naar een sociaal paradijs op een economisch kerkhof.
Hij deed het voor in Wallonië, en nu mogen wij hetzelfde ondergaan.

Staatsschuld op zucht van 380 miljard Euro.
Record na record.

reservespeler 1 juli 2013 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6700366)
In de eerste zes maanden van dit jaar zijn in België 6.183 bedrijven over de kop gegaan. "Het afgelopen semester was, wat aantal faillissementen betreft, het zwaarste ooit", meldt het handelsinformatiekantoor Graydon. Door de faillissementen kwamen 13.806 jobs op de tocht te staan.

Het record is geen verrassing. Elke maand van dit jaar - op de maand mei na - werd een nieuw maandrecord gevestigd. Dat was ook het geval in juni, met 1.033 faillissementsuitspraken of 3,4 procent meer dan in juni 2012.

http://www.hln.be/hln/nl/3424/econom...edrijven.dhtml

Di Rupo brengt Vlaanderen in recordtempo naar een sociaal paradijs op een economisch kerkhof.
Hij deed het voor in Wallonië, en nu mogen wij hetzelfde ondergaan.

Staatsschuld op zucht van 380 miljard Euro.
Record na record.

Zijn we eindelijk ergens goed in en dan is het weer niet goed.

twitterendwaterding 1 juli 2013 11:38

Alles op Di R. steken zal wel een beetje overdreven zijn, denk ik. :-)

demonen 1 juli 2013 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding (Bericht 6700377)

Zie titel.

twitterendwaterding 1 juli 2013 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6700382)
Zie titel.

Je hebt gelijk.
Ik had moet schrijven:
"Alles op Di R. en zijn verradersbende steken zal wel een beetje overdreven zijn, denk ik." :-)

ViveLaBelgique 1 juli 2013 11:44

Ik heb het al eerder gezet. Het blijft een vergissing van Bart De Wever om Elio Di Rupo als premier voor te dragen. Hij zou beter zelf het federaal niveau leiden. Hij heeft meer zetels dan Open VLD ooit heeft gehad. Bovendien heeft N-VA met het Vlaams Belang een ideologische strijdmakker die Open VLD nooit heeft gehad.

demonen 1 juli 2013 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6700386)
Ik heb het al eerder gezet. Het blijft een vergissing van Bart De Wever om Elio Di Rupo als premier voor te dragen. Hij zou beter zelf het federaal niveau leiden. Hij heeft meer zetels dan Open VLD ooit heeft gehad. Bovendien heeft N-VA met het Vlaams Belang een ideologische strijdmakker die Open VLD nooit heeft gehad.

N-VA zou beter in geen enkele regering meestappen.
De trado's zijn zich kapot aan het besturen en leggen dagelijks de pijnpunten van België bloot.
Wij maken nu vanop de eerste rij het einde van België mee.

Vlaanderen Boven 1 juli 2013 12:00

Citaat:

Klopt. De economische crisis is niet de schuld van Di Rupo. Maar we kunnen wel kritiek hebben op de 'maatregelen' die hij neemt om eruit te geraken.

fonne 1 juli 2013 12:33

Citaat:

Inderdaad, Alexander de Croo verdient zeker een eervolle vermelding als beste huisneger van Di Rupo.

ViveLaBelgique 1 juli 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6700390)
De trado's zijn zich kapot aan het besturen en leggen dagelijks de pijnpunten van België bloot.

Die pijnpunten liggen al bloot sinds Ceasar "fortissimi sunt belgae" raporteerde. Ik zie niet in wat een "einde van België" gaat opbrengen voor wie dan ook. Enkel anarchisten varen daar wel bij.

ViveLaBelgique 1 juli 2013 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6700446)
Inderdaad, Alexander de Croo verdient zeker een eervolle vermelding als beste huisneger van Di Rupo.

Is hij voor jou zijn titel 'stekkerman' dan kwijtgespeeld ?

stuyckp 1 juli 2013 16:33

Citaat:

trollollo

Snerror 1 juli 2013 16:37

Citaat:

MR?

Henri1 1 juli 2013 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6700390)

Tuurlijk niet. Ze hebben de kans gehad, maar als het op verantwoordelijkheid nemen aankomt zijn ze bij N-VA niet thuis.
Op het Federale niveau verantwoordelijkheid nemen is wat anders dan lintjes gaan doorknippen in Antwerpen nietwaar ?

fonne 1 juli 2013 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6700522)
Is hij voor jou zijn titel 'stekkerman' dan kwijtgespeeld ?

Dat stekkertje trekken diende toch alleen maar om een mogelijk akkoord over BHV af te wenden, en er voor te zorgen dat de PS na nieuwe verkiezingen almachtig zou zijn en zo al zijn eisen rond BHV zou kunnen binnenrijven?

Brakelaar 1 juli 2013 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6700914)
Tuurlijk niet. Ze hebben de kans gehad, maar als het op verantwoordelijkheid nemen aankomt zijn ze bij N-VA niet thuis.
Op het Federale niveau verantwoordelijkheid nemen is wat anders dan lintjes gaan doorknippen in Antwerpen nietwaar ?

Ze zijn slimmer bij de N-va dan jij denkt henry, laat anderen het land maar naar de knoppen maken, zoals ze bezig zijn komt dat zekers goed!!
Het zit misschien in uwen neus maar dat is jouw probleem dan!!

andev 1 juli 2013 17:35

Citaat:

En dus wachten we nog eventjes tot BDW en de NVA wat meer in de pap te brokken krijgt! Zonder een "OUI" van de Franstaligen erbij...
Heb je al commentaar klaar voor die gebeurtenis?

Het Oosten 1 juli 2013 17:35

Citaat:

Inderdaad. Ford-Genk ging so wie so weg. Di Rupo of niet. Een klein kind kon het zien dat die gasten volop aan het afbouwen waren om uiteindelijk met de staart tussen de benen weg te lopen. En toch pompten Peters en Muyters nog vele miljoenen in Ford Genk. En nu zitten ze te janken dat ze hun geld kwijt zijn. Of beter: ons geld kwijt zijn.

andev 1 juli 2013 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6700914)

Dat soort van gezever geraken jullie nooit beu, nietwaar?
En terzelfdertijd in jullie broek doen bij de gedachte dat BDW en zijn NVA
het straks wel voor het zeggen zouden kunnen hebben...

Het Oosten 1 juli 2013 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 6700961)
Dat soort van gezever geraken jullie nooit beu, nietwaar?
En terzelfdertijd in jullie broek doen bij de gedachte dat BDW en zijn NVA
het straks wel voor het zeggen zouden kunnen hebben...

Voor de zoveelste keer: de prijzen worden aan de meet uitgedeeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be