Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Madam NON botst met De Bolle (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188465)

Rollercoaster 2 juli 2013 08:09

Madam NON botst met De Bolle

Politiebaas De Bolle wil snoeien in de politietop.
Madam NON ziet dit weeral niet zitten. Integendeel, ze wil vlug nog wat postjes bij creëren. Zo kennen we onze Waalse vrienden... Besparen kennen ze niet. Onnodige posten creëren die de modale burger handenvol geld kosten. Daar zijn ze goed in!
Bron:http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml#reaction

Brakelaar 2 juli 2013 08:35

postjes postjes postjes,meer kennen ze niet!!

graaf de bethune 2 juli 2013 15:16

Mijn waardering voor Mevr De Bolle neemt alleen maar toe, mijn afkeuren tov Milquet blijft toenemen en is diep gegrond.Hopelijk kan de topvrouw van de politie deze kwistige dame tot andere inzichten leiden.

Txiki 2 juli 2013 15:19

Heet dat ook al botsen?

giserke 2 juli 2013 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6701876)
Politiebaas De Bolle wil snoeien in de politietop.
Madam NON ziet dit weeral niet zitten. Integendeel, ze wil vlug nog wat postjes bij creëren. Zo kennen we onze Waalse vrienden... Besparen kennen ze niet. Onnodige posten creëren die de modale burger handenvol geld kosten. Daar zijn ze goed in!
Bron:http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml#reaction

Catherine De Bolle heeft mij van in het begin al een goede indruk nagelaten. Dit wordt hier bevestigd.

Txiki 2 juli 2013 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6702418)
Catherine De Bolle heeft mij van in het begin al een goede indruk nagelaten. Dit wordt hier bevestigd.

Wat heeft ze dan gedaan, misschien?

De Brabander 2 juli 2013 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar (Bericht 6701900)
postjes postjes postjes,meer kennen ze niet!!

Heel uw federalisme is gebaseerd op het massaal creëren van postjes. De "Vlaamse" regering is daar heel sterk in.

De Brabander 2 juli 2013 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6702421)

Ai, ik hoor het al. Het is geen flamingante. Ze heeft ongetwijfeld al meer voor België gedaan dan Bart De Wever, Gerolf Annemans en Filip Dewinter in heel hun carrière samen.

Txiki 2 juli 2013 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6702443)
Heel uw federalisme is gebaseerd op het massaal creëren van postjes. De "Vlaamse" regering is daar heel sterk in.

Over één punt zijn u en ik het eens: afschaffen die hele koehandel.

Over wat er in de plaats moet komen, zijn we het dan weer niet eens.

Txiki 2 juli 2013 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6702446)
Ai, ik hoor het al. Het is geen flamingante. Ze heeft ongetwijfeld al meer voor België gedaan dan Bart De Wever, Gerolf Annemans en Filip Dewinter in heel hun carrière samen.

Oei, een gewone vraag en ge kruipt al in de verdediging. Arme sloor.

Vrijheideerst 2 juli 2013 15:58

Citaat:

Wat voor een bullshit is dat nu weeral, jongen? :roll:

De Bolle wil net minder directeurs... :roll:

Vrijheideerst 2 juli 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6702449)
Oei, een gewone vraag en ge kruipt al in de verdediging. Arme sloor.

Is dat ook al een botsing?

giserke 2 juli 2013 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6702421)

De politietop inslinken, en een nieuw woord introduceren dat op dat niveau zeer zeldzaam is: goed management

kelt 2 juli 2013 16:38

De gazetten hebben "ontdekt" dat beide dames voorlopige ietwat verschillende aantallen hogere kaderfuncties in hun voorstellen hebben staan,en "dus" zouden ze dan "botsen"....

Het is gazettenpraat.........
We moeten ook aanvaarden dat de politiek uiteindelijk zal bepalen hoeveel staatsambtenaren er op een bepaalde positie zullen toegewezen worden,en dat andere staatsambtenaren daaromtrent hoogstens een voorstel kunnen overmaken aan hun voogdijminister......

..............thats life....

Ondertussen is de "titel-o-manie" van de gazetten echt wel t r e u r i g,want het stuk dat er bij hoort is gewoonlijk beter en genuanceerder;...

hurricane 2 juli 2013 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6702446)

De genoemden worden dan ook systematisch aan de kant geschoven. Kwestie van méér taart te kunnen pakken ....

Distel 2 juli 2013 16:50

Citaat:

Ah, is Brakelaar tegenwoordig federalist?

Txiki 2 juli 2013 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6702503)
De gazetten hebben "ontdekt" dat beide dames voorlopige ietwat verschillende aantallen hogere kaderfuncties in hun voorstellen hebben staan,en "dus" zouden ze dan "botsen"....

Het is gazettenpraat.........
We moeten ook aanvaarden dat de politiek uiteindelijk zal bepalen hoeveel staatsambtenaren er op een bepaalde positie zullen toegewezen worden,en dat andere staatsambtenaren daaromtrent hoogstens een voorstel kunnen overmaken aan hun voogdijminister......

..............thats life....

Ondertussen is de "titel-o-manie" van de gazetten echt wel t r e u r i g,want het stuk dat er bij hoort is gewoonlijk beter en genuanceerder;...

juist

Txiki 2 juli 2013 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6702453)
Is dat ook al een botsing?

niet te geloven he

Het Oosten 2 juli 2013 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6702411)
Mijn waardering voor Mevr De Bolle neemt alleen maar toe, mijn afkeuren tov Milquet blijft toenemen en is diep gegrond.Hopelijk kan de topvrouw van de politie deze kwistige dame tot andere inzichten leiden.

Als er niet genoeg blauw op straat is, staat u in de eerste rij om te kwaken.

Brakelaar 2 juli 2013 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6702585)
Als er niet genoeg blauw op straat is, staat u in de eerste rij om te kwaken.

jij gaat die kwakkel nog gelijk geven ook zekers!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be