![]() |
een ontzettend volwassen wedstrijd
|
dat het geen wedstrijd voor kindjes was zeker?
|
Bikini tennis?
|
Citaat:
|
Ik geef haar gelijk. Dat gespuis dat ne mens altijd maar wakker houdt....
|
Citaat:
Ik vrees een beetje dat die "ontzettend volwassen" de zomeradjectieven van het jaar gaan worden in DS. "Ontzettend volwassen politieke beslissing", "ontzettend volwassen vangst", "ontzettend volwassen resultaat" enzovoort. Bovendien vind ik het nogal denigrerend overkomen. Heeft de dame in kwestie voordien dan kinderachtige wedstrijden gespeeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"""In het begin van de tweede set kreeg ze het aan aan de stok met John Watson, een commentator van de BBC. Volgens Flipkens maakte de Britse sportjournalist te veel lawaai.""" :lol: |
Citaat:
Trouwens, als die tennissers zo snel uit hun spel vallen omdat er een beetje lawaai is, awel he, dan zijn't losers. Ne protvoetballer zit toch constant in lawaai, alé. |
Citaat:
Voor de rest kan me dat geen zier schelen zolang ze daar niet op hoge hakken, met netkousen en topless spelen.... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
ge kent het beeld van de tribune met hoofden die links-rechts-links de tennisbal volgen in de rally. topless spelen zou die kadans breken; vele kijkers zouden te laat de bal volgen en ongetwijfeld zou de blik even blijven hangen. maar niet bij iedereen ... gevolg 1 : overzijde wordt zeeziek van de 'onregelmaat' in de beweging vd kopjes gevolg 2 : talloze onbedoelde kopstoten ... levensgevaarlijk. waar zat jij met je gedachten ?! gevaarlijke zot !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit studies van de universiteit van Oxford blijkt dat de tetten-mannen blijven staren naar het dikste stel op de court en dat tennisliefhebbers zonder gevaar voor kopstoten horizontaal kunnen blijven headbangen. Dit effect (alle aandacht voor de dikste tetten) wordt overigens nog versterkt wanneer de speelsters op een trampoline staan maar de tennisbond houdt voorlopig de boot nog af... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be