Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De koningsfeesten! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188552)

Xenophon 3 juli 2013 15:30

De koningsfeesten!

Ter gelegenheid van het wisselen van de troon, normalerwijze word er dan amnestie gegeven, boetes en schulden worden kwijtgescholden, volksfeesten groot en klein, festivals en gratis eet en drinkfeesten voor de bevolking, drie maand lang.

Wie heeft er nog voorstellen om deze grootste gebeurtenis tot op het bot te kunnen vieren? Het volk mag toch ook wel eens van pracht en praal genieten, gewoon brassen in Belgische stijl.

Klojo eerste klas 3 juli 2013 15:33

Opendeurdag in Laken en andere buitenverblijven...en als cadeau mag je meepakken wat je kan dragen
(tiens, is dat hier geen K&K ????)

Mambo 3 juli 2013 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6704120)
Ter gelegenheid van het wisselen van de troon, normalerwijze word er dan amnestie gegeven, boetes en schulden worden kwijtgescholden, volksfeesten groot en klein, festivals en gratis eet en drinkfeesten voor de bevolking, drie maand lang.

Wie heeft er nog voorstellen om deze grootste gebeurtenis tot op het bot te kunnen vieren? Het volk mag toch ook wel eens van pracht en praal genieten, gewoon brassen in Belgische stijl.

Groot gelijk, op zijn minst amnestie voor alle straffen tot 3 jaar en kwijtschelding van alle boeten en zo.
Tabula rasa
Een nieuw tijdperk is geboren.

Zucht 3 juli 2013 20:10

Met deze koninklijke familie worden dat veel en lange katholieke erediensten gevolgd door een algemene vergeving van zonden voor iedereen behalve Vlaams nationalisten, homo's en gescheiden echtparen.

meneer 3 juli 2013 22:43

Belgique op trip !

Citaat:

-Gevangenispoorten en psychiatrische klinieken wagenwijd open zetten. Alles is vergeven en vergeten ! België gaat een nieuw hoofdstuk geschiedenis schrijven !
- Gratis uitdeling van hallucinogene drugs aan de bevolking
- Gratis bier in alle Belgische cafés gedurende de hele zomer, op kosten van de staat

Libro 4 juli 2013 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6704697)
Met deze koninklijke familie worden dat veel en lange katholieke erediensten gevolgd door een algemene vergeving van zonden voor iedereen behalve Vlaams nationalisten, homo's en gescheiden echtparen.

Laat ons ons collectief bekeren tot de islam, ter ere van de multiculterele en pluratistische heilstaat België en zijn nieuwe vorst :mrgreen:.

Mambo 4 juli 2013 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6704967)
-Gevangenispoorten en psychiatrische klinieken wagenwijd open zetten. Alles is vergeven en vergeten ! België gaat een nieuw hoofdstuk geschiedenis schrijven !
- Gratis bier in alle Belgische cafés gedurende de hele zomer, op kosten van de staat

Amnestie voor allen maar voor u een extra jaartje. :lol:

Mambo 4 juli 2013 21:41

Citaat:

Ben toch benieuwd naar de amnestie.
Die moet er nu toch komen mijn gedacht.
Is er meteen een probleem van overbevolking ook alweer een tijdje met opgelost.

meneer 4 juli 2013 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6706221)
Amnestie voor allen maar voor u een extra jaartje. :lol:

En waarom ? Anderzijds, als ik het hele gevang voor mij alleen heb, kan ik het daar wel een jaar uithouden. Dat ze mij gewoon de sleutels geven, dat ik een pint kan gaan pakken op tijd en stond, en vrouwvolk meebrengen voor mij warm te houden s'nachts.:-)

meneer 4 juli 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6706227)
Ben toch benieuwd naar de amnestie.
Die moet er nu toch komen mijn gedacht.
Is er meteen een probleem van overbevolking ook alweer een tijdje met opgelost.

Of anders, amnestie voor iedereen, allemaal buiten, en in hun plaats smijten we de ganse koninklijke familie daar binnen, in gezelschap van heel hun fanclub.:-)

Kameraad Mauser 5 juli 2013 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6704967)

Fluoriseren van het leidingwater. Bij gebrek aan Fluor, kan LSD.

Klojo eerste klas 5 juli 2013 06:47

Filipbusteren in plaats van filibusteren ?

Nick de Dubbel 5 juli 2013 06:59

Een gayparade bij elke blijde intrede...ter ere van de eerste gay king..

Anna List 5 juli 2013 07:42

:cheer: Koning Homofiliep !!! :cheer:

Xenophon 5 juli 2013 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel (Bericht 6706566)
Een gayparade bij elke blijde intrede...ter ere van de eerste gay king..

De volgende gayparade op het paleis in Laken zeker?

meneer 6 juli 2013 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6707225)
De volgende gayparade op het paleis in Laken zeker?

Waarom van het Paleis in Laeken niet de grootste homotent ter wereld maken ?Dan hebben we eindelijk eens een record in iets !

Rudy 9 juli 2013 13:56

Citaat:

Ik vier dit op een eenvoudig terras, met drie blauwe Chimay's en een kaasschotel met belgische vlagskes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be