![]() |
De vooruitziende blik van Koning Filip I
![]() 8-) |
Citaat:
De perversiteiten van dat monster mogen wel in binnenlandse gepost worden. De burger moet weten wat voor krapuul die flup wel niet is...:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Neen hoor. Hopelijk komt daar ng iets tussen, die koekendozenzever mag verdwijnen??? 't Is gene gezonde mens, 't is een wandelende ramp |
Citaat:
Gezonde mensen laten zich op democratische wijze verkiezen, en weer weg kiezen. Dat hebben koningen nog nooit gedaan. |
toeval dat Astrid bryan nu net wegloopt van haren John? Net nu dat ze daar op bezoek zijn geweest? I think not!
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130703_00645912 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is nu het belangrijkste nieuws van de dag?
Dat Astrid Nuyens van haar John gaat scheiden? Of dat Astrid van Saksen-Coburg Gotha de zuster van een koning wordt? :? Moeilijke :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga er niet op discussiëren want die school van mij is wel enkele jaren geleden! |
Ik heb het opgezocht en u hebt gelijk. De naam is in 1920 veranderd in van België. Dat is in alle discretie gebeurd waardoor het niet algemeen geweten is.
Dat vind ik niet mooi. Ze hadden mij dat minstens efkes kunnen laten weten! :x En ik vind "van België" of "de Belgique" of "von Belgien" op niks trekken. :x |
Citaat:
Maar ons koningshuis met zijn 16de eeuwse mentaliteit �*s nu eenmaal hilarisch. |
Citaat:
Die Duitse liaison viel dan ook niet direkt in goede aarde bij The Brits, die een halve generatie achterlieten in Flanders Fields... Nogal een geluk dat een gesuikerde drol er direkt niet meer uitziet als een drol, door de suiker. De smaak daarentegen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be