![]() |
En de prijs voor de meest cynische opmerking van de dag gaat naar...
André Flahaut.
Toen de reporter suggereerde dat er iemand "leve de republiek" zou kunnen roepen zoals de vorige twee maal, kon er niet anders af dan: "Ja, maar waar is Julien Lahaut nú?" Daar werd ik toch wel even stil van. Of was het een dreigement? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag waar Van Rossem nu is, okee, hij is "politiek onbelangrijk". Maar Julien Lahaut is "politiek reëeel vermoord" geweest. Zeer grof. Machiavellistisch grof. . |
Citaat:
|
Citaat:
En wat me het meest stoorde was de passiviteit van de reporter. Ik zou onmiddellijk gevraagd hebben: "die werd wel vermoord he?" Schapen... |
Wel, op 11 augustus maken we er een Lahaut-special van op 't forum, he.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lahaut was een idealist, ik deel zijn communisme niet, maar steun wel zijn republikeinse kreet. In die tijd werd men ervoor vermoord. Van Rossem is een oplilchter en riep gewoon om aandacht te trekken, was eigenlijk zielig. Maar hij leeft nog. Wat men moet doen is in eerste instantie de monarchie protocolair maken en vooral serieus snoeien in de dotaties en andere uitgaven eraan verbonden. Later kan dat voorbijgestreefd systeem volledig worden afgeschaft. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan dat toch ook gebeuren om de monarchie protocolair te maken. Behalve als het niet in de Wallonen hun kraam past, dan kan het uiteraard niet. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be