![]() |
Wat zullen we doen met de dronken koning?
Nu met de machtswissel en de moeder der alle verkiezingen in 2014 moeten we ons toch de vraag stellen wat er met het koningshuis moet gebeuren.
Een simpele vraag, meer of minder macht voor de koning, of gewoon afschaffen? |
Als de Walloniers hem willen mogen ze hem gratis hebben.
|
Citaat:
Zo gaat dat in "democratieën" zoals België. |
Sry, ik ging een poll bij plaatsen maar het internet op hotel hier is zo slecht dat het niet gelukt is, wat een afzetters. :-(
Van mij mogen ze hem afzetten of gratis meegeven met de Walen, ja graag. |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve als zo'n partij de absolute meerderheid haalt.....En dan nog. Ik denk niet dat De Wever er een burgeroorlog voor over heeft. |
Citaat:
|
afschaffen
|
Euthanasie?
|
Citaat:
|
Afschaffen natuurlijk. D�*t of het postje openstellen voor iedereen en verkiesbaar maken. Andere democratische opties zijn er niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor om een plein uit te kiezen en die met enkele mannen te bezetten met de eis om de koning af te zetten, dat lijkt te werken in de Arabische wereld. :-) |
Citaat:
Dit is België, hoor. Alleen door België op te doeken zal dat ook dat middeleeuwse circus verdwijnen. Maar uitgerekend d�*�*rom klampen de belgisch-nationalisten er zich aan vast alsof er hun leven van af hangt. |
Citaat:
Filipken zelf gaat met een juiste flater op het juiste moment iets in gang zetten ... . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben bereid om mee te doen, maar ik vrees dat "enkele mannen die een plein bezetten" niet zullen volstaan.... In de Arabische wereld zijn het ook een beetje meer dan "enkele mannen" die de pleinen vullen. Bovendien zijn het moslims. Dat soort kan je moeilijk vergelijken met een mak slavenvolk zoals de verBelziekte Vlamingen. |
Citaat:
De koninklijke familie is een ontzettend dure familie die elk jaar fortuinen kost, waarvan alle leden fortuinen ontvangen, in peperdure kastelen wonen, door niemand verkozen is en bovendien gans hun luilekker bestaan door de staat laten betalen. Het is er een ietje over, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be