![]() |
Nederland in de ban van ponypletten
Eigenaar van het arme dier zou ene Carlo zijn.
En nu worden diverse mensen op Facebook of real bedreigd. ![]() http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ndpr0nmen.html |
Geen probleem met mensen met zo'n figuur maar als die dan menen dat ze op een mini-pony moeten gaan zitten zoals dat geval hierboven mogen ze achteraf voor mijn part een olifant op de rug gezet krijgen.
Als de dierenbescherming goed haar werk doet moet zo iemand aangeklaagd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denkt U nu echt dat een schaap of geit het zo leuk vind dat een hitsige debiel een miniscul geslachtsdeel in een lichaamsopening zonder tanden drukt? |
Wat is er aan de hand?
|
Citaat:
Straks kommek om van de groten deust. |
Citaat:
Streng straffen en de pony herplaatsen. |
Citaat:
Vette Hollandse zeugen zijn het. |
Citaat:
Voor een moslim is het best leuk als er eens een wandaad gepleegd wordt door iemand die niet tot 'the usual suspects' behoort. |
Wat is het probleem precies?
Dierenleed/mishandeling is nauwelijks tot niet te zien in het filmpje. Natuurlijk, zo,n klein paardje zal het vast niet leuk vinden om zo,n vetklep op de rug te hebben. Maar het is niet meer dan paardje-pesten. Niet netjes, maar ook niets om je heel druk over te maken. |
Citaat:
Je kan evengoed een hond tussen je benen klemmen, zijn kop zo ver rond draaien dat zijn nek net niet breekt en dat dan hondje-pesten noemen. Je kan dat normaal vinden ja... |
Citaat:
Waar beweer ik dat ik dit "normaal" zou vinden? Ik zeg alleen dat dit in mijn ogen niet valt onder dierenmishandeling en dat je er dus niet te verontwaardigt over moet doen. |
De filmer:
Hier nog wat meer Info met dank aan Facebook: De filmer van de Shetlandpony is Carlo Marijnissen. Napoleon Videoproducties Plevierstraat 57 Alkmaar NL Telefoon: 31 72 5616319 E-mail: [email protected] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het zijn zijn pony,s die gebruikt worden. Alleen naar eigen zeggen heeft hij niets te maken met het filmpje van die zeekoe. |
Citaat:
We wachten nu stilaan op de eerste interventie, met loeiende sirenes en kogelvrije vesten uiteraard, van de dierenpolitie vanwege de goudvis wiens water 2 weken niet ververst werd of voor de parkiet die jarenlang naar Q-music moest luisteren. Hopelijk zijn er voldoende trauma-teams stand-by, het zal nodig zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be