![]() |
Wie moet eedaflegging Filip verstoren?
http://rechtsactueel.com/2013/07/04/...lip-verstoren/
Citaat:
|
Pedofiel-beschermer kardinaal Danneels.
|
De eedaflegging kan mij gestolen worden.
|
Al wie republikeins is moet daar wegblijven.
|
Citaat:
|
Raf is koningsgezind.
Oh, de ironie. |
Citaat:
|
Als het protocol van het paleis slim is, vragen ze zelf Van Rossem om het spreekgestoelte te beklimmen tijdens de eedaflegging, ze lekken dat er 'iets' gaat gebeuren, JP roept: "Weekluizen, domoren, ge weet er niks van! Leve Lahaut, Leve de republiek Leve Prins Filip for president!"
De Prins bedankt ontroerd en vraagt een applausje. Iedereen lacht geamuseerd, en de sjampie wordt ontkurkt. JP en de prins klinken en wensen mekaar gezondheid. |
Ik denk dat ze de troonsafstand vlug nu doen want volgend jaar zouden de banken in het parlementair halfrond wel eens heel erg leeg kunnen zijn aan de Vlaamse kant wanneer VB en N-VA hun "gat"opheffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals jij inhakt op de moslims. Xenofobie noemen ze dat. Begin dus maar snel zijn hielen te likken. |
Citaat:
Ik ben al een paar keer met vakantie geweest in Turkije, en ginds met die moslims (uitgezonderd een paar bomma's, nauwelijks hoofddoeken. Enkel korte rokjes en décolletées. Hopelijk hangt Erdogan de ezel niet uit), valt best te leven. Trouwens ook weinig ambras in Limburg met de Turken. |
Citaat:
Allez, je doet met die kennis wat je wil natuurlijk, maar ik geef het je even mee. Geen dank. |
Er moet geen eedaflegging zijn...
|
Citaat:
|
Laat Filip maar doen, tenzij het de legerleiding is die Vive la République roept terwijl het de kroonprins "in bescherming neemt", huisarrest oplegt en een voorlopige regering benoemd...
Al de rest is pijnlijk genant... Tenzij voor Van Rossem... |
Waarom zou iemand dat moeten verstoren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be