![]() |
Waarmee moet ik mijn tijd nu vullen ?
Ik heb mijn verzekeringsportefeuille verkocht alsmede het kantoorgebouw.
Ik zit nu al 14 dagen brochetten te bakken en trappist te drinken . Maar ik krijg er zo ondertussen het vliegend schijt van . Wat zou ik nog kunnen doen ? |
Wat is je budget per dag/maand/jaar?
Maar als je goedkoop wil bezig blijven, ik vind de lokale bibliotheek een uitdaging. Voor meer nuttige bezigheden, terug naar school? |
immodium pakken.
2 als begindosis, en dan 1tje telkens je er nog last van hebt ik stuur u mijn rekeningnummer in pm voor de 25 € |
Citaat:
Bovendien zit ik met een ander probleem . Mijn kinderen willen geen brochetten en Trappist . Ze willen bloemkolen met patatten en worst. Nu kan ik nog beginnen te kokerellen ook.:twisted: |
Citaat:
met hoeveel zijn jullie ? ik stuur je subiet in pm dan x*40 € voor t voedingsadvies |
Verhuizen naar een zonnig zuiders eiland en dan dit forum komen verpesten met een dagdagelijkse portie trollerij...:)
|
Citaat:
We zijn nu met 4 thuis . Mijn vrouw is manager gaan spelen . Ze is van s'morgens 7 uur weg en komt pas om 8 uur s"avonds thuis en dan verwacht ze nog dat ik eten voor haar maak. :twisted: Ik denk dat ik seffes ne Westmalle trippel ga aftrekken. :twisted: |
Citaat:
|
Sloterdijk lezen, de oudheid herontdekken.
Begin met zn antropotechniekboek, 'leven veranderen' , en ga meteen naar deel II, overdrijvingsprocedures. En een kunstcollectie beginnen. Ik kan je adviseren uiteraard. |
Citaat:
|
En als je dan toch elke avond moet koken, mensen inviteren. Te beginnen met alle forummers, alfabetisch.
|
Mosselen op de grill als aperitief, lamscarré, merguez en wat gemarineerd spek,
Een beendroge Tavel-rosé... Meer moet dat niet zijn. Kan ik ineens die bak trappist oppikken die ik nog altijd van je moet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet voor niets dat ze nu als job o.a. mensen ontslaan en mensen aanwerven heeft. Ze kan kappen als zot als het nodig is , zonder mededogen . ze kanaan de andere kant ook zalven en motiveren als het goede krachten betreft. |
Citaat:
Zoek je iets buitenhuis ? Of om het even ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be