![]() |
Louis Michel krijgt Ontwikkelingssamenwerking
Louis Michel krijgt Ontwikkelingssamenwerking
do 12/08/04 - Louis Michel, de vorige minister van Buitenlandse Zaken, wordt de nieuwe Europese commissaris voor Ontwikkelingssamenwerking en Humanitaire Hulp. Dat heeft het persbureau Belga vernomen. ![]() Er waren nog kandidaten voor Ontwikkelingssamenwerking, onder meer de Oostenrijkse oud-minister Ferrero-Waldner, maar blijkbaar heeft Louis Michel het gehaald. ![]() ![]() |
Liever gezegd. Hij heeft het niet gehaald. ;) Enfin in die functie kan ie nog steeds van tijd tot tijd zijn Afrikaanse contacten onderhouden.
|
Citaat:
Ontwikkelingshulp is voor Louis Michel waarschijnlijk ook het beste... Die functie is immers moeilijk op "prestaties" af te rekenen... |
Louis Michel is volgens mij heel geschikt voor ontwikkelingssamenwerking. Komt hij niet uit dat ontwikkelingsland dat Wallonië heet?
|
Als vertegenwoordiger van FN zal ie de wapenverkoop wel verder ontwikkelen.
|
Ben benieuwd of Neelie Kroes voor Nederland nu ook de 'zware post' Transport (of Energie) krijgt.
|
Allez, kan ie weer in zijn persoonlijke speeltuin, Congo en omgeving, zijn politiek spelletje spelen ...
|
8) The right man, on the right place, volgens mij 8)
|
De Congo zal er wel bij varen :)
|
Door welk ziekenhuis wordt Europa gesponsert
|
Een onbelangrijk postje voor een onbelangrijk persoon ...
|
Er valt vrij veel poen te verdelen op dat departement en je ziet nog eens iets van de wereld.
|
Citaat:
|
Allé hup, de Louis op AIDCO, da gaat schoon worden...'t is daar nu al ne rattenest.
|
Citaat:
België en zijn communautair dispuut lijkt hij meer dan beu te zijn. Ik kan hem geen ongelijk geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be