![]() |
Grote wagen???
Kent iemand een degelijke wagen waar 7 personen in kunnen, plus hun bagage?
Het zal ongetwijfeld een minivan of zo worden, maar dat geeft niet. Dank |
Citaat:
In Hasselt te huur voor een kleine € 100 per dag. |
![]() Hoeveel Joden passen er in een Volkswagen? 10.000 : 2 vanvoor, 2 vanachter en 9996 in de asbak. |
Citaat:
|
Mercedes zeker? Hebben ze zo geen Ford Transitjes ofzo?
|
Citaat:
Als je een volledige week huurt, kan dat wel goedkoper uitvallen. Die € 100 is de dagprijs, de weekprijs zal wel beter meevallen. 1 nadeel aan Paesen (zo heet dat verhuurbedrijf): je MOET een creditkaart hebben (1 iemand is genoeg). http://www.hasselt.digicity.be/index...2636366&cid=57 Ik heb juist gekeken, en de prijzen vallen beter mee dan ik had verwacht: 70 per dag indien je 8 dagen huurt, 80 indien je 7 (of minder) huurt. |
Citaat:
|
Weekprijs is / was ongeveer hetzelfde als dagprijs ...
Twee jaar geleden rondgetrokken in Noord-Italië met zo'n Mercedes Vito (6 of 7 personen dacht ik dat er meewaren) ... Was als ik mij niet vergis iets van een 1500 € voor 15 �* 16 dagen. Huurder (met rijbewijs) moest minimum 25 jaar zijn. Best comfortabel, alleen als je veel bagage moet meenemen, zorgen dat je niet met meer volk dan 6 �* 7 bent - auto is eigenlijk voor 9, maar als je tenten - rugzakken - kampeermateriaal - eten - butaflesjes - ... moet meenemen voor 2 weken, zit je koffer snel vol! |
Citaat:
Prijzen en minimum leeftijd hangen natuurlijk af van de verhuurmaatschappij. |
Ford Excursion, Chevy Suburban etc. lijken me de meest comfortabele keuzes.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hiermee moet het toch lukken:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het bedrijf is: Autolux-Luxauto Uitbreidingstraat 382-384 Berchem 03 218 59 51 Een Kangoo zal mss wat klein zijn voor zeven personen, maar je kan daar ook grotere formaten huren dacht ik. ![]() |
Citaat:
En als ze die serie standaard niet verkopen in Europa, zijn die hier wel mega-duur. Probeer eens in Amerika een Europese versie van de Focus te kopen, ge zult u waarschijnlijk ook half blauw betalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be