![]() |
Vlaamse beweging heeft zelfde dip als Waalse beweging 20 jaar geleden
Vlaamse beweging heeft zelfde dip als Waalse beweging 20 jaar geleden DM
![]() Het Feest aan de IJzer, ter gelegenheid van het feest van de Vlaamse Gemeenschap komende donderdag, trok vanochtend amper een vijftigtal toeschouwers. "José Happart, ooit Vlaanderens grootste boeman, was de enige die positief reageerde op het initiatief van Bart De Zever (NVA) om onverwijld werk te maken van diepgaand overleg met het oog op een duurzame oplossing van het communautaire imbroglio" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe minder volk die dingen lijken te trekken hoe meer mensen lijken te stemmen op separatistische partijen.
|
De "Vlaamse'" beweging gaat ten onder aan haar eigen onbeschoftheid en onwaardigheid. Het is niet door je tegenstander te beledigen dat je populair wordt, maar wel door argumentatie. En die hebben ze blijkbaar niet (meer).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak mij geen enkele zorg op dat gebied. En mijn dochter van 16 is nog radicaler. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feest van de IJzer? Wat is dat nu weer? En wat heeft dat met de Vlaamse Beweging te maken?
Blijkbaar iets van het IJzerbedevaartcomité. Die heeft al lang nauwelijks nog iets te zien met de Vlaamse Beweging. |
Citaat:
mocht ik een die-hard fan zijn van België mijn ambitie zou zijn om België zodanig beter te laten werken dat er geen N-VA nodig zou zijn, ma soit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be