![]() |
Tieten zwaaien is een politiek statement ?
Dit mens krijgt politiek asiel in Europa ? Snowden niet ? Je zou je gaan afvragen wat politiek asiel werkelijk nog inhoudt http://www.standaard.be/cnt/DMF20130708_00651142
|
"De autoriteiten hadden de aanvraag van de 23-jarige vrouw aangenomen, omdat ze in de ex-Sovjetrepubliek politieke vervolging riskeerde"
Sympathiek van de Franse autoriteit. |
Citaat:
Zou iemand die met een sloophamer in een holocaustmuseum huishoudt uit protest tegen het Jodendom dan ook op politiek asiel kunnen rekenen in Frankrijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat het eerder uit economische en commerciele overwegingen is dat ze zich in Europa komt vestigen. In haar thuisland ligt er niemand wakker van wat blootloperij, ze zijn daar wel wat meer gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, niet dat ik daar wel fan van zou zijn. Ik heb nog voor de Katholieke kerk nog voor de Islam veel persoonlijke sympathie, maar daar een beetje rel staan schoppen is gewoon marginaal en populistisch. Maar de dubbele standaard die het Westen hanteert is wel opvallend. Militanten van Génération Identitaire die op een Moskee in aanbouw protesteren worden voor het vuil van de straat uitgemaakt en verdwijnen in de cel, terwijl bijvoorbeeld Pussy Riot die keet schoppen in een Orthodoxe kerk door het establishment als heldinnen worden gezien... |
Citaat:
http://www.patheos.com/blogs/friendl...monium-ensues/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
U heeft een tamelijk oppervlakkige kijk op het karakter van deze dame. Uw mening zegt meer over uzelf dan over haar.
Neen, dat is niet het geval, ben gewoon vrij goed op de hoogte wat reilt en zeilt in die streken, en geloof me , er ligt daar niemand wakker van wat die doen, is vooral de media die het opklopt en er een issue van maakt, de gewone bevolking kan het geen barst schelen. |
Citaat:
Protesteren in een moskee, vind ik ontoelaatbaar, net zoals ik het ook niet kies vind zich ongepast te gedragen in bijvoorbeeld een hindoeïstische tempel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be