![]() |
Hangen we?
De zwarte vlag aan onze gevels op 21/7 (of is dit voor de modjes een oproep tot geweldloos geweld? Dan mag deze topic weg natuurlijk)
Wie durft het aan? :-P |
Citaat:
Maar ik wil het niet. Dus doe ik het ook niet. Ik heb trouwens maar één vlag thuis, geen zwarte. |
Citaat:
|
Mijn vlag is proper.
Wat kinderen hiermee te maken hebben is mij een raadsel... |
Pfff, doe ik niet aan mee.
|
Ik zit in het buitenland en dan nog, er is geen republikeinse vlag, tenzij misschien deze:
![]() |
Ik hang altijd op 21/7 mijn leeuwke uit dus dat moet maar voldoende zijn om de sos van hiertegenover op zijn paard te jagen. Versta me niet verkeerd das een goed mens maar als hij zijn driekleur uit hangt dan ik mijn leeuw!
|
"Hangen we ?" Ja, we hebben het inderdaad zitten.... :twisted:
|
Citaat:
Daarnaast heb ik geen vlaggen in huis. Bovendien zou ik, mocht ik wel vlaggen bezitten, ze niet direct aan mijn voorgevel hangen, ongeacht welk soort vlag het dan ook betreft. Vandaar; mijn morele steun is volledig de uwe maar helaas zal ik deze actie aan mij voorbij moeten laten gaan. |
ik heb geen vlaggen
|
Dan beginnen wij een actie "Hang eens geen vlag buiten op 21/7", gewoon om mensen die niet het geluk hebben een vlag te bezitten ook eens actie kunnen voeren.
Bovendien voert dan heel het land actie, want zowel waar er geen vlag buitenhangt als waar er wel een buitenhangt wordt actie gevoerd. |
Citaat:
|
Seg jongens, een klein beetje inventiviteit mag wel hé, "ik heb geen vlag".... Een zwarte vuiniszak is bv ook goed en zou bovendien nog een extra dimensie aan het statement meegeven.
De vuilzak in met het huis der institutionele parasieten :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Amerika hangen ze de stars and stripes ondersteboven als ze het niet eens zijn met iets. Ik vermoed dat ge hier in Belgie dan gewoon uzelf belachelijk maakt en dat de buren eens goed lachen met uw domheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
vb. voor de V.S. ![]() |
Citaat:
|
Ik moet nog kiezen maar eentje van die drie hangt er zeker. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be