Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hangen we? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188838)

Skobelev 9 juli 2013 09:58

Hangen we?

De zwarte vlag aan onze gevels op 21/7 (of is dit voor de modjes een oproep tot geweldloos geweld? Dan mag deze topic weg natuurlijk)

Wie durft het aan? :-P

Another Jack 9 juli 2013 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6711728)
De zwarte vlag aan onze gevels op 21/7 (of is dit voor de modjes een oproep tot geweldloos geweld? Dan mag deze topic weg natuurlijk)

Ik zou dat durven.
Maar ik wil het niet.
Dus doe ik het ook niet.

Ik heb trouwens maar één vlag thuis, geen zwarte.

giserke 9 juli 2013 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6711732)
Ik zou dat durven.
Maar ik wil het niet.
Dus doe ik het ook niet.

Ik heb trouwens maar één vlag thuis, geen zwarte.

Gelieve het proper te houden aub. Er lezen kinderen mee.

Another Jack 9 juli 2013 10:11

Mijn vlag is proper.
Wat kinderen hiermee te maken hebben is mij een raadsel...

Txiki 9 juli 2013 10:45

Pfff, doe ik niet aan mee.

Vito 9 juli 2013 10:59

Ik zit in het buitenland en dan nog, er is geen republikeinse vlag, tenzij misschien deze:

Maikel Joosten 9 juli 2013 11:11

Ik hang altijd op 21/7 mijn leeuwke uit dus dat moet maar voldoende zijn om de sos van hiertegenover op zijn paard te jagen. Versta me niet verkeerd das een goed mens maar als hij zijn driekleur uit hangt dan ik mijn leeuw!

Klojo eerste klas 9 juli 2013 11:14

"Hangen we ?" Ja, we hebben het inderdaad zitten.... :twisted:

BigF 9 juli 2013 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6711728)

Ik heb een lage voorgevel dus als ik een vlag uit mijn raam hang ligt die op het klinkerpaadje naar de voordeur. Niet echt vlaggerig...

Daarnaast heb ik geen vlaggen in huis.

Bovendien zou ik, mocht ik wel vlaggen bezitten, ze niet direct aan mijn voorgevel hangen, ongeacht welk soort vlag het dan ook betreft.

Vandaar; mijn morele steun is volledig de uwe maar helaas zal ik deze actie aan mij voorbij moeten laten gaan.

vlijmscherp 9 juli 2013 11:18

ik heb geen vlaggen

BigF 9 juli 2013 11:24

Dan beginnen wij een actie "Hang eens geen vlag buiten op 21/7", gewoon om mensen die niet het geluk hebben een vlag te bezitten ook eens actie kunnen voeren.

Bovendien voert dan heel het land actie, want zowel waar er geen vlag buitenhangt als waar er wel een buitenhangt wordt actie gevoerd.

Klojo eerste klas 9 juli 2013 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6711862)
Ik heb een lage voorgevel dus als ik een vlag uit mijn raam hang ligt die op het klinkerpaadje naar de voordeur. Niet echt vlaggerig...

Daarnaast heb ik geen vlaggen in huis.

Bovendien zou ik, mocht ik wel vlaggen bezitten, ze niet direct aan mijn voorgevel hangen, ongeacht welk soort vlag het dan ook betreft.

Vandaar; mijn morele steun is volledig de uwe maar helaas zal ik deze actie aan mij voorbij moeten laten gaan.

Je kan er altijd een lap op geven, sorry, een lap afscheuren ?

Skobelev 9 juli 2013 11:51

Seg jongens, een klein beetje inventiviteit mag wel hé, "ik heb geen vlag".... Een zwarte vuiniszak is bv ook goed en zou bovendien nog een extra dimensie aan het statement meegeven.

De vuilzak in met het huis der institutionele parasieten :cheer:

plakker 9 juli 2013 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6711853)
Ik hang altijd op 21/7 mijn leeuwke uit dus dat moet maar voldoende zijn om de sos van hiertegenover op zijn paard te jagen. Versta me niet verkeerd das een goed mens maar als hij zijn driekleur uit hangt dan ik mijn leeuw!

Hehehe, my thought exactly :-D

Another Jack 9 juli 2013 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6711911)
Seg jongens, een klein beetje inventiviteit mag wel hé, "ik heb geen vlag".... Een zwarte vuiniszak is bv ook goed en zou bovendien nog een extra dimensie aan het statement meegeven.

De vuilzak in met het huis der institutionele parasieten :cheer:

Uw verhaal boeit zeer weinig mensen...

Maikel Joosten 9 juli 2013 12:33

In Amerika hangen ze de stars and stripes ondersteboven als ze het niet eens zijn met iets. Ik vermoed dat ge hier in Belgie dan gewoon uzelf belachelijk maakt en dat de buren eens goed lachen met uw domheid.

Libro 9 juli 2013 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6711948)
In Amerika hangen ze de stars and stripes ondersteboven als ze het niet eens zijn met iets. Ik vermoed dat ge hier in Belgie dan gewoon uzelf belachelijk maakt en dat de buren eens goed lachen met uw domheid.

Rode stuk aan de paal hangen?

Maikel Joosten 9 juli 2013 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6711957)
Rode stuk aan de paal hangen?

yup

vb. voor de V.S.

Skobelev 9 juli 2013 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6711935)
Uw verhaal boeit zeer weinig mensen...

Bron?

Universalia 9 juli 2013 15:03

Ik moet nog kiezen maar eentje van die drie hangt er zeker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be