![]() |
Charley?
Orkaan Charley hangt momenteel boven de Golf van Mexico en wordt daar krachtiger. De computermodellen geven aan dat Charley binnen de 24 uur ergens rond Tampa Bay zal landen. Aangezien Charley een paar 100 km breed is, staat het practisch vast dat de Orkaan morgenvroeg boven mijn hoofd hangt.
Ik heb iedereen vrijaf gegeven en zal morgen wat fotoskes pakken van het geweld van de natuur. |
Al chance da ge dienen boom nog hebt laten weghalen... :)
|
Citaat:
ik heb zo es een aantal foto's gezien in de national geograpic, man, wat een immens geweld. ben benieuwd, hang on... letterlijk ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: hou alles recht daar eh! En 't water 't liefste buiten! ;) |
Nice knowing you, TomB. Rest in Peace, dude. ;)
(zorg ervoor dat ik die smiley kan laten staan, he!!!) |
Citaat:
You see, ze hebben hier ongeveer 2 keer zoveel vliegtuigen als hangars op de luchthaven van Sarasota. Morgen vrijaf, en dan het beste week end van 't jaar draaien. Mijn klanten staan binnen in onzen hurricane-proof hangar. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staan nog andere vliegtuigen waar gij niets mee te maken hebt, en die staan buiten of in een niet-orkaan bestendige hangar. Ge gaat nu het beste weekend in jaren tegenmoet omdat ge geen concurrentie meer hebt morgen. Was het dat wat je bedoelde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan neem ik mijn woorden volledig terug :) |
Ik ben het wa aan't volgen op't web...
Hopelijk valt het daar ammel wa mee... In ieder geval , veel sterkte !!! |
Intussen is het hier 8 uur 's morgens en windstil...
|
Citaat:
ah nee, net ff buiten gezien, en tis terug een mooie blauwe lucht me enkele witte wolken. oef! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be