![]() |
Koelkast ontploft door rabarberpuree
Koelkast ontploft door rabarberpuree
http://www.wtf.nl/grenzeloos/12248/k...oor-puree.html Goeiemorgen 8O , ik eet nooit meer rabarberpuree !!!! |
Begrijp het maar...
Collectief de slaaf van de ontploffingsmotor. De hele planeet uitboren op zoek naar vloeibare rabarber om er in te plengen... Maar ho maar als er ergens wat puree ontploft. |
En was dat potje dan dicht of zo? Alé, ik heb zo vaak rabarberspijs in mijn ijskast staan. Ontploft nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of het nu van die rabarberschuimwijn is die mijn broer maakt, of van dat rabarberpotje is kan ik niet met zekerheid zeggen.
|
Jaja, breng de terroristen maar op ideeen.
Binnenkort worden we ge-prismd omdat we wat rabarber in den hof hebben staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Rabarber is zo een groente die op geen kloten trekt, maar groeit uit zotten, zodat iedereen er u wil van meegeven. Maar lekker fruit of lekkere groenten zijn altijd zeldzaam, en kan je schromelijk duur betalen als je er van wilt. |
Citaat:
Echt verrukkelijk, met wat poedersuiker er bovenop... |
Citaat:
Ge moet me niks overlaten. |
Rabarbergelei dat ken ik maar puree begot.
|
Doet me denken aan dit bericht:
http://www.gva.be/regio-kempen/turnh...b4389a5e7.aspx Door de hitte begon de aardappelpulp in een Nederlandse vrachtwagen zo hard te gisten dat de tank uit elkaar werd gereten. Door de explosie belandde zo'n 5000 liter aardappelbrij op het wegdek. |
Is broodje aap.
Alle gedocumenteerde gevallen v ontplofte ijskasten zijn tot dusver veroorzaakt door lekken v koelgas v het 'groene' type ( isobutaan e d ) In komkommertijd gist er wel meer. In DS had gisteren een jongetje v 10 n schaakgrootmeester verslaan. Jawel, ... in 2009. |
:wtf: (.nl)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had een eierkoker voor het koken van 4 eieren in de micro-golf
op een dag had ik er te weinig water in gedaan ... de eierpuree hing tot in de badkamer na de ontploffing daarna jaren geen ei meer gekookt in de micro-golf |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be