![]() |
Een prettige Vlaamse feestdag iedereen!
Een prettige Vlaamse feestdag iedereen!
![]() |
Is niet veel prettig aan.
Deze feestag is alleen in leven geroepen voor Vlaamse ambtenaren, het klootjesvolk moet vandaag werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vlag hangt al buiten. En ik heb een dag vrijaf gekregen, ook al ben ik geen ambtenaar. 8-)
|
Citaat:
Maar zelfs dat is het punt niet, waarom krijgen ambtenaren 3 feestdagen meer dan het klootjesvolk. |
Citaat:
Hetzelfde voor jou, klodde. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zou sympathieker en authentieker zijn om de echte vlag te hijsen, en geen ersatz. ![]() |
Ze zijn allebei even 'echt'. Het zijn gewoon twee versies van dezelfde Vlaamse vlag.
|
Citaat:
|
Moest iedereen nu eens gewoon gaan werken en al die zeverende politiekers in hun eentjes laten staan speechen ? Zo is de crisis vandeneerstekeer opgelost en hebben ze ook begrepen dat ze ons voeten uithangen (uitzonderingen die niet van die mening zijn niet inbegrepen, natuurlijk) 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag vieren we de overwinning van een paar steden in de provincies Oost- en West-Vlaanderen met hulp van het Graafschap Namen tegen de Franse adel.
Leve de onoverwinnelijke samenwerking tussen Vlamingen en Walen! (Tijdens de Slag bij Kassel een generatie later, zonder hulp van de Walen, leden de Vlamingen een zware nederlaag.) Wat de dag te maken heeft met de provincies Vlaams-Brabant, Antwerpen en Limburg is een mysterie. |
Citaat:
Dat verschillende Vlaamse Strekkingen verschillende versies van de Vlaamse Leeuw hebben maakt de ene nog niet meer of minder dan de andere. Een gelukkige feestdag aan ALLE Vlamingen!:vlaamsbl::vlaander: |
Citaat:
Al die frustratie en verzuring, drink liever een goede pint. :vlaander: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be