Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kris Peeters laat reclamecampagne CD&V tegenhouden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189024)

Echte Waal 12 juli 2013 08:57

Kris Peeters laat reclamecampagne CD&V tegenhouden

Kris Peeters laat reclamecampagne CD&V tegenhouden NB

Ontevreden over de volgorde van de kopstukken in de campagne en over 'de manier waarop hij werd afgebeeld'. CD&V ontkent het hele verhaal.

Ga lezen, interessant!

Roderik 12 juli 2013 14:54

Interne strijd om de macht in de partij.
Ligt het zwaartepunt in Vlaanderen of in Belgie?
CD&V zwabbert nog alle kanten uit

Vrijheideerst 12 juli 2013 14:57

Servais for president.

Txiki 12 juli 2013 15:21

Wordt er naar goede traditie één of andere vadermoord voorbereid? :-D

Vrijheideerst 12 juli 2013 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6715893)

Ik kreeg hier net een bestelling voor cyaankali binnen.

Xenophon 12 juli 2013 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6715893)

Als ze deze maal electorale petsen krijgen, dan gaan ze eerst in het openbaar juichen om de grote overwinning te vieren, en dan worden de messen geslepen om Beke af te maken.

En gewoon erop toezien gaat me veel plezier bezorgen.

knip 12 juli 2013 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6715860)
Servais for president.

Van Servais het kopstuk maken zou misschien niet slecht zijn. Dan gaat CD&V zeker winnen bij de verkiezingen...

peter1962 12 juli 2013 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6715451)
Kris Peeters laat reclamecampagne CD&V tegenhouden NB

Ontevreden over de volgorde van de kopstukken in de campagne en over 'de manier waarop hij werd afgebeeld'. CD&V ontkent het hele verhaal.

Ga lezen, interessant!

Zijn haar lag niet goed ?

lamenielachen 12 juli 2013 17:54

Je moet toegeven dat hij er op staat zoals hij er vanbinnen uitziet ....
Geen mooie foto dus, maar hij is wel bij de koning op "wekelijks?" bezoek geweest vandaag, wat zijn "ego" zeker deugd gedaan zal hebben.
Ze zouden zich beter wat bezig houden met de echte problemen.

lamenielachen 12 juli 2013 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6716024)
Van Servais het kopstuk maken zou misschien niet slecht zijn. Dan gaat CD&V zeker winnen bij de verkiezingen...

Als ik die man zijn naam maar hoor gaat het me slecht voor de rest van de dag, laat staan zijn foto.
Dat is nu eens het arrogantste, onbekwaam, zelfingenomen, hoogmoedig klein manneke die ik ken in de politiek.
Wat uit zijn mond komt is enkel haat en nijd.

Roderik 12 juli 2013 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6716071)
Als ik die man zijn naam maar hoor gaat het me slecht voor de rest van de dag, laat staan zijn foto.
Dat is nu eens het arrogantste, onbekwaam, zelfingenomen, hoogmoedig klein manneke die ik ken in de politiek.

Peeters ,is de enige CD&V politicus ,die voor Vlaanderen opkomt en vertrouwen heeft bij de Vlaamse kiezers.
De rest is een stel meelopers met Di Rupo.

Xenophon 12 juli 2013 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderik (Bericht 6716220)
Peeters ,is de enige CD&V politicus ,die voor Vlaanderen opkomt en vertrouwen heeft bij de Vlaamse kiezers.

- lol -

Arm Vlaanderen.

Echte Waal 12 juli 2013 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6716064)
Je moet toegeven dat hij er op staat zoals hij er vanbinnen uitziet ....
Geen mooie foto dus
, maar hij is wel bij de koning op "wekelijks?" bezoek geweest vandaag, wat zijn "ego" zeker deugd gedaan zal hebben.
Ze zouden zich beter wat bezig houden met de echte problemen.

Zou Wouterke de foto hebben gekozen?

Echte Waal 12 juli 2013 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radijsje (Bericht 6716242)
Waarschijnlijk zal hij nu kortelings zijn overstap naar de NVA bekendmaken.

Die zijn radijsjes op de foto?

omaplop 12 juli 2013 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6716071)

Volledig mee eens.
Al eens gezien hoe geforceerd die mens kan lachen?? Die gezichtsspieren vertrekken zonder dat het gemeend is.

fonne 13 juli 2013 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderik (Bericht 6716220)

Juist ja, de man die, zonder medeweten van zijn minister van Financiën, aan Di Rupo een paar honderd miljoen Euro Vlaams belastingsgeld ging aanbieden, in de hoop vice-sloef te mogen spelen in de anti-Vlaamse belastingsregering Di Rupo-II.

Adam Smith 14 juli 2013 02:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6717124)
Juist ja, de man die, zonder medeweten van zijn minister van Financiën, aan Di Rupo een paar honderd miljoen Euro Vlaams belastingsgeld ging aanbieden, in de hoop vice-sloef te mogen spelen in de anti-Vlaamse belastingsregering Di Rupo-II.

Ach ja jullie in Vlaanderen hebben de weelde dat te denken, in Nederland en andere meer centrale landen treffen ze ook dat beleid, maar daar klagen ze op Parijs of Den Haag. Let wel dit hoeft niet goed beleid te zijn, maar het is minder anti-Vlaams dan men denkt, tenminste hier was ook een onafhankelijk Vlaanderen in de EU met Euro niet aan ontkomen...

subocaj 14 juli 2013 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 6717353)
Ach ja jullie in Vlaanderen hebben de weelde dat te denken, in Nederland en andere meer centrale landen treffen ze ook dat beleid, maar daar klagen ze op Parijs of Den Haag. Let wel dit hoeft niet goed beleid te zijn, maar het is minder anti-Vlaams dan men denkt, tenminste hier was ook een onafhankelijk Vlaanderen in de EU met Euro niet aan ontkomen...

Citaat:

Fiscus overspoeld door mensen die nog snel zwart geld aangeven
Door: redactie − 13/07/13, 09u06 − Bron: Belga
© belga. Minister van Financiën Koen Geens.

Er is de jongste dagen een ware stormloop voor de fiscale regularisatie van zwart geld in ruil voor een boete. Tot en met 25 juni hadden al 5.852 Belgen maar liefst 883 miljoen euro zwart geld aangegeven bij Financiën. De voorbije twee weken zijn daar nog maar eens 10.862 aangiften bij gekomen. Dat schrijven Het Laatste Nieuws, De Tijd en De Standaard vandaag.

De ongeziene stormloop heeft alles te maken met de deadline voor de fiscale amnestie onder de huidige voorwaarden. Die verstrijkt morgen om middernacht.

Maandagochtend, klokslag 6 uur wordt de brievenbus van het Contactpunt Regularisatie voor de allerlaatste keer geleegd. Wie zijn zwart geld nadien aangeeft, wachten veel hogere boetes. En dat mist zijn effect niet. Tot en met gisterenavond waren in totaal al 16.678 aangiften binnengekomen, zo blijkt uit cijfers van financiënminister Geens.

Ter vergelijking: 2010 was tot nog toe het recordjaar met 2.419 aangiftes voor net geen 700 miljoen euro. Die cijfers zijn nu al ruimschoots overtroffen
Gelukkig geeft deze regering korting aan zowel Franstalige, Duitstalige en Nederlandstalige fraudeurs, terwijl de gewone belastingbetaler word bestraft met steeds meer inleveringen.
Belastingregering? Voor wie?

Zou er een klokkenluider bestaan, die eens uitpluist hoeveel familieleden van politici er tussen zitten?

Echte Waal 14 juli 2013 09:18

Kris Peeters wil ribbelstroken herbekijken BRT

Hij is in campagne...

BonBon 14 juli 2013 09:48

Wanneer stapt Peeters eigenlijk over naar de NVA? Hij moet nu ook niet wachten tot het laatste moment net voor de moeder aller verkiezingen. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be