![]() |
923.000 euro per jaar, uit erkentelijheid
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...000-euro.dhtml
Om mottig van te worden.... :twisted: Hij krijgt 923.000 euro per jaar, maar zal op EEN DEEL (200.000 euro) belastingen betalen. Bovendien zal hij nog gedurende 5 jaar een tiental detacheringen krijgen. Zijn jachtpersoneel zal dus wel verzekerd zijn. En dat allemaal uit erkentelijkheid. Waar is de erkentelijkheid voor de gepensioneerden die niet eens voldoende geld hebben om elke dag een fatsoenlijke maaltijd te nuttigen, om hun verwarming aan te zetten wanneer het nodig is, enz? Ik moet toegeven, de Coburgskes zijn wel degelijk het best presterende koningshuis van Europa. Ze halen iedere keer hun slag thuis en slagen erin alle postjes (en centjes) veilig te stellen. Dat Béberke precies nu afstand doet van zijn troon is zeker geen toeval en heeft nog veel minder met moeheid te maken. Neen, dat was de zekerste manier om de troon veilig te stellen voor zijn zoon - en bij uitbreiding de rest van de kliek. |
Gezinswaarden verdedigen kost nu eenmaal geld.
|
Dit is echt wraakroepend.
Maar wij zijn mak en houden ons stil met de wijze woorden van Reynders: het is een stuk minder dan voordien. Wel, dat maakt het verdomme alleen maar schandaliger |
veel parels voor de zwijnen
|
Kom dan op straat he.
|
Citaat:
Dat moet een topdag zijn voor u he ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen zijn is goed uitgelachen en belachelijk gemaakt door Belgie. De mensen zullen het deze keer wel vertellen in het stemhokje. |
Citaat:
Ik heb helemaal de luxe niet om zomaar �* la blokkendoos op straat te staan roepen, zonder dat ik daarmee het inkomen van mijn gezin/hypotheek op het spel zet. |
Spreken we over dubbel of drie keer pensioen nu?
|
Oh kijk, een azijnpisser krijgt media aandacht met gemakkelijke demagogie:
Francken (NVA): ‘Verbaasd over omvang dotatie koning Albert’ DS Hij heeft 923.000 liter azijn gedronken. :lol: En ook die draad is dubbel... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken dat gezegde van de kruik die te water gaat? |
Citaat:
Probeer eens zagemeel door hersenen te vervangen dan zou je zoiets niet schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger was het 1.600.000 voor de koning alleen dus er zit verbetering in. |
Citaat:
|
Was het nu Di Rupo die zei dat Albert zo'n groot staatsman was ? Moet wel zijn : hij zat heel het jaar in Frankrijk en toch was hij koning der Belgen ! Dat moet je kunnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be