Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Tekeningen in onderschriften (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18919)

Tzuvar Raemborr 13 augustus 2004 13:51

Tekeningen in onderschriften

Veel mensen voelen te grote onderschriften (eigenlijk, de tekeningen die er in staan) als storend aan. Wat is uw mening?

Phrea|K 13 augustus 2004 13:54

Volledig mee eens. Sommige onderschriften zijn ronduit ergerlijk.
Vraag is natuurlijk of ik als liberaal pleiter voor persoonlijke vrijheid kan vragen om zulks te verbieden :lol:

Jeroen 13 augustus 2004 14:09

Echt bandbreedte gaat geen van de oplossingen kosten en op dit moment is bandbreedte niet direct een punt :-)

Oh ja en zoals reeds gezegd: ik ben voor enkel tekstuele handtekeningen.

Tzuvar Raemborr 13 augustus 2004 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Echt bandbreedte gaat geen van de oplossingen kosten en op dit moment is bandbreedte niet direct een punt :-)

Oh ja en zoals reeds gezegd: ik ben voor enkel tekstuele handtekeningen.

Ik dacht bij het ingeven van die optie niet zozeer aan het forum maar aan die enkele gebruiker die nog geen adsl of telenet heeft en zich behelpt met een dial-upje. Die tekeningen worden dan wel automatisch verkleind op het scherm, de downloadgrootte blijft hetzelfde.

Jeroen 13 augustus 2004 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Ik dacht bij het ingeven van die optie niet zozeer aan het forum maar aan die enkele gebruiker die nog geen adsl of telenet heeft en zich behelpt met een dial-upje. Die tekeningen worden dan wel automatisch verkleind op het scherm, de downloadgrootte blijft hetzelfde.

Owja, de dial-upper :oops:

Griffin 13 augustus 2004 14:37

Pure tekst. Emoticons genoeg en mogelijkheden om afbeeldingen in een bericht te plaatsen.

Rock Against Communism 13 augustus 2004 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Owja, de dial-upper :oops:

tja, je kan onderschriften en dergelijke tot uitschakelen zodat je dat niet ziet? In ieder geval vroeger ging dat toch peins ik.

Tzuvar Raemborr 13 augustus 2004 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
tja, je kan onderschriften en dergelijke tot uitschakelen zodat je dat niet ziet? In ieder geval vroeger ging dat toch peins ik.

Ja, maar dan zie je helemaal niks meer en dat is er dan óók weer over. De tekst wil best nog zien, daar zitten dikwijls interessante dingen in. Maar je haalt daar een goed punt aan, als we de vrijheid van saboteurs met enorme pics niet willen beknotten kunnen de forumgoden misschien voorzien in een optie "Geef geen afbeeldingen in onderschriften weer"...

rroloff 13 augustus 2004 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
tja, je kan onderschriften en dergelijke tot uitschakelen zodat je dat niet ziet?

Ah, bedankt voor de tip. Wat een rust aan m'n ogen.....

ikkebenikke 13 augustus 2004 22:49

ik vind alleen tekst eigenlijk ook wel genoeg

Tantist 13 augustus 2004 23:21

Liever een verticale limiet ;-)

Komaan zeg, ik scan meestal op mijn onderschrift om sneller mijn stukjes terug te vinden. Dat lukt minder goed met de avatar.

Af en toe de gigantische foto's van de parade op 21 juli van Patriot wegknippen en het valt wel mee. Geen problemen zoeken waar er geen zijn.

Rock Against Communism 14 augustus 2004 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Komaan zeg, ik scan meestal op mijn onderschrift om sneller mijn stukjes terug te vinden. Dat lukt minder goed met de avatar.

inderdaad

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be