![]() |
Kabinet Maggie De Block stelt Afghaanse gezinnen gerust
Link
Weer een levendig bewijs van, dat ik mij tijdje geleden deftig vergist heb in die mevrouw. :roll: |
De Goebbeliaanse propagandavoering van gisteren op de radio heeft gewerkt.
Om het uur dat 11-jarig Afghaans meisje met West-Vlaamse tongval opvoeren om op het goedkope sentiment in te spelen. Degoutant gewoon. |
Blijkbaar hebben we geen regels meer nodig.
Alleen voldoende propaganda. |
Als ze hun geloof niet afzweren (de oorzaak van al hun problemen) zijn ze hypocriet en moeten ze terug gestuurd worden.
|
Ha ik heb die groep zien passeren, eentje had een bordje met opschrift "wij zijn mentaal al dood" en ik had zoiets van, 'alléé, dan kunt ge toch terugkeren?'
|
Citaat:
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen . :lol: |
Wil je af van asielzoekers die hier hun tijd maar verspillen met wachten, dan moet je van in de beginne duidelijk zijn. Doe dat desnoods in vreemde taal (oei het Vlaams belang gaat dit weer tegenwerken), en dan heb je opeens 50% minder problemen.
Mensen zonder papieren die hier nog zijn wachten op de volgende ronde "iedereen krijgt gratis papieren". Dus waar hoop is zijn asielzoekers of gelukzoekers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez nu verzamelen ze zich ne keer met zijn allen voor haar kabinet, kan ze ze nog niet uitzetten
Zou maggie met haar gezicht in een taart gevangen gezeten hebben toen deze opportuniteit zich voordeed? |
Lees het artikel eens vooraleer te reageren. Ten eerste zijn ze niet ontvangen op haar kabinet.Dat is wat haar waardvoerder is komen zeggen. Enkel de woordvoerder van de dienst vreemdelingenzaken is wat cijfers komen debiteren over eerdere repatriëringen om de zaak te sussen en zei dat er geen collectieve repatriëring zal komen. (dat doen ze nooit, dus dat is een holle belofte).
Als ze die dossiers oplossen door ze individueel te behandelen (wat hoedanook de procedure is) en ze daarna terugbrengen is het voor mij ook goed. Wat men natuurlijk niet moet verwachten is stoere praat en bussen vol huilende families die door robocops naar legervliegtuigen gebracht worden om ze geboeid terug te brengen. De staatssecretaris is er niet om het vlaams blok programma uit te voeren. |
Citaat:
Ik ben nog maar kort geleden terug van geruime tijd zijn weg geweest in Italië. Al jaren stoor ik mij daar mateloos aan aan al dat gebedel van allerhande nationaliteiten daar aanwezig. Ze verlaten hun eigen land opzoek naar een beter leven, en dan staan ze hier in Europa ergens te bedelen, dikwijls met een foto in hun hand van hun kroost. Is dat dan een zoveel beter leven dan dat ze zouden hebben in hun thuisland? Of is het dat ze daar voor iedere cent moeten werken en dat ze ze hier met schooien bij elkaar krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn zo schattige kindertjes, laten we ze hier houden
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be