Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Brussel, rood of geen brood. De verborgen agenda van Ans Persoons. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189213)

robert t 17 juli 2013 09:57

Brussel, rood of geen brood. De verborgen agenda van Ans Persoons.

De officiële 11 juli viering op het stadhuis van Brussel was een maat voor niets. Toespraken voor de ongestelde lichamen van het belgisch establishment zeggen uiteraard altijd weinig. Maar toen Linda De Win op de receptie anti-N-VA re

stuyckp 17 juli 2013 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6720769)
De officiële 11 juli viering op het stadhuis van Brussel was een maat voor niets. Toespraken voor de ongestelde lichamen van het belgisch establishment zeggen uiteraard altijd weinig. Maar toen Linda De Win op de receptie anti-N-VA re

Rare zin. Lijkt wel of die niet af is ;-)

Vette Pois(s)on 17 juli 2013 10:15

ik denk dat een deel van uw bericht is verloren gegaan.

eventjes aanvullen?

Another Jack 17 juli 2013 10:40

Hij is in slaap gevallen...

Klojo eerste klas 17 juli 2013 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6720806)

Hopelijk niet in de volle zon..... :twisted:

Tjolder 17 juli 2013 11:35

Citaat:

misschien zet hij een tatoeage.

Nick de Dubbel 17 juli 2013 11:38

De NSA heeft ingegrepen...

Echte Waal 17 juli 2013 11:47

Een andere robert TROLOLO draad... :roll:

Nick de Dubbel 17 juli 2013 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6720769)
De officiële 11 juli viering op het stadhuis van Brussel was een maat voor niets. Toespraken voor de ongestelde lichamen van het belgisch establishment zeggen uiteraard altijd weinig. Maar toen Linda De Win op de receptie anti-N-VA reacties hoorde, sloeg ze met haar microfoon op het gezicht van Wouter Beke

fixed

peter1962 17 juli 2013 12:13

Citaat:

Gepensioneerden voelen het effect van dat warme weer + de aperitief veel sneller hee... Hopelijk ligt hij niet met zijn gezicht op zijn klavier te maffen.
Straks krijgen we de rest van het bericht, na de siesta.

peter1962 17 juli 2013 12:32

robert t 17 juli 2013 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6720787)
Rare zin. Lijkt wel of die niet af is ;-)

Klopt. De zin is bijlange niet af. Maar er is een verklaring voor. Toen ik mijn bericht intikte zat de enige belgicistische kennis die ik heb naast me. Na twee zinnetjes duwde hij op "antwoord versturen". Om me te pesten natuurlijk. De onverlaat is inmiddels naar Scherpenheuvel vertrokken. Te voet. Binnen een goed uur krijg je de nieuwe versie. Benieuwd of de reactie's dan ook zo lollig zullen zijn.

Echte Waal 17 juli 2013 13:09

Zo gaat het nu in het rusthuis...

Xenophon 17 juli 2013 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder (Bericht 6720869)
misschien zet hij een tatoeage.

Of veel erger, misschien is hij gaan werken.

peter1962 17 juli 2013 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6721025)
Of veel erger, misschien is hij gaan werken.

Als gepensioneerde gaan werken ? beetje onwaarschijnlijk.

Xenophon 17 juli 2013 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6721141)
Als gepensioneerde gaan werken ? beetje onwaarschijnlijk.

Ja? Er zijn nochtans veel gepensioneerden in dit onland die moeten bijwerken of wel met honger gaan slapen en in de winter kou lijden.

Zo onwaarschijnlijk is het dus niet.

Maar ik weet wel, bepaalde mensen willen dit niet weten, alles gaat goed in dit land.

Klojo eerste klas 17 juli 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6721004)
Klopt. De zin is bijlange niet af. Maar er is een verklaring voor. Toen ik mijn bericht intikte zat de enige belgicistische kennis die ik heb naast me. Na twee zinnetjes duwde hij op "antwoord versturen". Om me te pesten natuurlijk. De onverlaat is inmiddels naar Scherpenheuvel vertrokken. Te voet. Binnen een goed uur krijg je de nieuwe versie. Benieuwd of de reactie's dan ook zo lollig zullen zijn.

Waarvoor dient die 'edit'-knop, denk je ?

peter1962 17 juli 2013 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6721163)

Komkom... hij had nu een mooie reden uitgevonden. Je kan toch moeilijk verwachten dat hij ons gaat vertellen dat hij in slaap was gevallen.

robert t 17 juli 2013 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6721163)

Ik weet waarvoor de editknop dient. Ik heb mijn artikel afgemaakt op de originele pagina waarop ik het geschreven had. Maar aangezien mijn aanpassing langer duurde dan een half uur kon ik herbeginnen. Niet iedereen houdt zich bezig met onelinertjes.

Klojo eerste klas 17 juli 2013 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6721240)
Ik weet waarvoor de editknop dient. Ik heb mijn artikel afgemaakt op de originele pagina waarop ik het geschreven had. Maar aangezien mijn aanpassing langer duurde dan een half uur kon ik herbeginnen. Niet iedereen houdt zich bezig met onelinertjes.

Als je de functie van die knop kent dan had je je heel wat commentaar kunnen besparen door 'edit'...alles wissen, of een uitleg over het afbreken van je tekst...en voil�*... :lol:
Wat je tekst betreft ....ik kijk al maaaaaaaaanden niet meer naar zo'n zeverprogramma's, dus geef ik er ook geen commentaar meer op.... :oops:
(maar er is dus zo te lezen nog niks veranderd ten huize BRT...)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be