![]() |
PVDA verscherpt polarisering
Lees maar:
Meerdere Hobokenaars klagen dat wordt gedreigd met een GAS-boete als ze hun hond loslaten op de Scheldedijk. Het gaat enkel om de toepassing van de wet, zegt districtsvoorzitter Kathelijne Toen (N-VA). PVDA+ roept op de boetes niet te betalen. http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...oete-niet.aspx Alé, honden aan de leiband. Dat is al zo oud als maar zijn kan. Van PVDA+ moet blijkbaar alles kunnen. |
Citaat:
Maakt het het uitdelen van die GAS-boetes een stuk eenvoudiger ;-) |
Zijn er nu grotere kiekens dan groen?
|
Waarom moeten honden aan de leiband wanneer het om ongevaarlijke honden gaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn hond is ongevaarlijk voor mij, een lief beest, ik heb er alle vetrouwen in. Helaas is het beest alergisch voor PVDA ers. Hij ruikt ze vanop honderden meters afstand, het beest begint spontaan te schuimbekken. Als ik hem dan loslaat schiet er van de PVDA er niet veel meer over hoor... :twisted: Maar voor de rest een schat van een hond, en totaal ongevaarlijk. |
De PVDA is een walgelijke vreemdelingenpartij.
|
Citaat:
Hoe braaf een hond in werkelijkheid is kan je maar beter niet aan de eigenaars vragen. In de meeste gevallen hebben ze er niet eens een idee van hoe ze zo een dier op een degelijke manier moeten behandelen. De wetgeving kan uiteraard niet op maat van elke hond apart gemaakt worden. En aangezien hier de veiligheid van derden (waaronder kinderen) in het gedrang kan komen, en elk jaar ook, met vaak dodelijke gevolgen of littekens voor het leven, in het gedrang komt) is deze maatregel inderdaad meer dan nodig. Daarom dus... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tiens, ik dacht dat noord afrikaanse allochtonen het niet zo op hadden met honden (Buiten de enkelen die met hun"gansta" pitbull lopen te paraderen).
Awel ik zal mijnen anti PVDA hond vanaf nu laten loslopen wanneer ik in Borgerhout een wandelingetje ga maken. |
Ja, honden zijn voor moslims niet rein.
Mijn hond is naast anti belgicistisch ook anti communistisch. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met schapen, geiten, kamelen, paarden... wel. Vanwege het niet rein zijn van honden dus... 8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be