Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kom jij ook fluiten op 21 Juli ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189252)

Pin en Puk 18 juli 2013 03:52

Kom jij ook fluiten op 21 Juli ?

Er is mij toegekomen dat vooral VB en NVA aanhangers op strategische plaatsen uitfluit concerten gaan geven bij het voorbij rijden van de nieuwe koning.
De mosterd hebben ze gehaald van de defilé van de nationale feestdag van Frankrijk met Hollande.

Deze tip zal waarschijnlijk ook al wel door de VRT enz... zijn opgevangen en deze zullen de fluitconcerten er wel uitfilteren ( ik weet niet of dit live mogelijk is ? )

Dutch_Strawberry 18 juli 2013 03:58

Die aap verdient ook niet beter. Zal aan't handje vastgehouden beslissingen voor hem laten maken, omdat hij er zelf niet toe instaat is. Intellectuele capaciteiten, m'n aars!

Pin en Puk 18 juli 2013 04:15

Niet door je aars fluiten ( dat is een scheet) maar op je vingers is wel de bedoeling

Everytime 18 juli 2013 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6721784)
Er is mij toegekomen dat vooral VB en NVA aanhangers op strategische plaatsen uitfluit concerten gaan geven bij het voorbij rijden van de nieuwe koning.
De mosterd hebben ze gehaald van de defilé van de nationale feestdag van Frankrijk met Hollande.

Deze tip zal waarschijnlijk ook al wel door de VRT enz... zijn opgevangen en deze zullen de fluitconcerten er wel uitfilteren ( ik weet niet of dit live mogelijk is ? )

De politie zal hen aanhouden. Het beste dat de politie mag doen is "de Brabançonne" en "Leve België" van Clouseau in hun politiewagen - met de aangehouden aanhangers daarachter - luidop laten draaien. Prosteteren de aanhangers, krijgen ze een serieuse boete die ze totaal zullen verdienen.8-)

brother paul 18 juli 2013 08:45

ik zoek nog een goed alternatief, gans mijn digibox al die opgepakte films nog eens bekijken gans de dag.

gans de dag op internet zitten surfen, kan ook leuk zijn. kunnen we een facebookgroep oprichten die 'spendeer-mijn-belastingsgeld-aan-iets-anders-dan-koningen'

nog een beetje desktoppublishing doen,

brother paul 18 juli 2013 09:01

en moest je een vuvuzela meenemen ?

brother paul 18 juli 2013 09:06

dat is dan geschreven van een royalty kenner
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...naliteit.dhtml

Filip mist EQ... en toont teveel IQ (alhoewel ? waaris dat IQ ?-)n het zijn te stijve harken..

Taalproblematiek: ze spreken gebrekkig nederlands, dat nekt hun populariteit

Politiek is tegen koningshuis, dus die trekken daar ook een kaart

En finaal dragen zo'n militair kostuum, en missen dus de gezelligheid

reservespeler 18 juli 2013 09:23

Citaat:

Wat denken ze daarmee te bereiken?

Vrijheideerst 18 juli 2013 09:28

Ik heb nog een filmke of 6 staan die ik nog moet bekijken, maar m'n ouders zullen we "plechtigheden" voor het grootste stuk volgen, zij het niet meer zo uit overtuigde koningsgezindheid.

Everytime 18 juli 2013 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6721923)
Wat denken ze daarmee te bereiken?

Ze weten het zelfs niet. Maar geen paniek, de politie zal zijn werk doen.;-)

Stingray 18 juli 2013 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6721906)
De politie zal hen aanhouden. Het beste dat de politie mag doen is "de Brabançonne" en "Leve België" van Clouseau in hun politiewagen - met de aangehouden aanhangers daarachter - luidop laten draaien. Prosteteren de aanhangers, krijgen ze een serieuse boete die ze totaal zullen verdienen.8-)

Er is nog steeds zoiets als vrije meningsuiting, nietwaar of ben je ook al voorstander van een dictatoriaal regime ?

DewareJakob 18 juli 2013 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6721934)
Ze weten het zelfs niet. Maar geen paniek, de politie zal zijn werk doen.;-)

Inderdaad vrijheid van mening betekent hier niets meer.

brother paul 18 juli 2013 09:35

sowieso als je op de grote markt een vuvuzela concert houdt moet dat op TV hoorbaar zijn...

Vette Pois(s)on 18 juli 2013 09:43

steek er uwe adem niet in.

gun de aanhangers van de muppetshow hun dagje vlaggenzwaaien.

elke poging om aandacht zal verkocht worden als pretbederven.

2014 daar draait het om

Jan van den Berghe 18 juli 2013 09:45

Citaat:

Waarom zouden ze dat "er wel uitfilteren"? Is de VRT dan soms DDR-televisie, waarbij er enkel berichten worden uitgezonden die positief zijn voor de machthebbers?

Everytime 18 juli 2013 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 6721940)
Er is nog steeds zoiets als vrije meningsuiting, nietwaar of ben je ook al voorstander van een dictatoriaal regime ?

Natuurlijk maar dat verandert niets tegenover het feit dat hun land België zijn en dat ze Belg zijn. Ja, ik ken het antwoord : "Maar ze voelen zich Vlamingen, geen Belgen". Een gevoel dus. Ze voelen zich Vlamingen net als ze zich buitenaardse wezens zouden voelen.

Stingray 18 juli 2013 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6721972)
Natuurlijk maar dat verandert niets tegenover het feit dat hun land België zijn en dat ze Belg zijn. Ja, ik ken het antwoord : "Maar ze voelen zich Vlamingen, geen Belgen". Een gevoel dus. Ze voelen zich Vlamingen net als ze zich buitenaardse wezens zouden voelen.

M.a.w. er is wettelijk geen enkele reden voor een politie-optreden. Ik neem daarvan akte.

Everytime 18 juli 2013 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6721944)
Inderdaad vrijheid van mening betekent hier niets meer.

Men laat hen toch blaffen. Daarna vinden ze gewoon hun kooi - de politiewagen - terug.

Everytime 18 juli 2013 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6721967)
Waarom zouden ze dat "er wel uitfilteren"? Is de VRT dan soms DDR-televisie, waarbij er enkel berichten worden uitgezonden die positief zijn voor de machthebbers?

Aangezien ze niets betekenen, lijkt het me logisch dat de VRT zo reageert. Wat is dat, 30 mensen? Peanuts!

DewareJakob 18 juli 2013 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6721967)

JA

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be