![]() |
Diego Maradona mag de VS niet in
Heel goed! Eerst jaren staan kakken op de VS en brullen met de anti Amerikaanse dictators, maar er wel met zijn zoon willen profiteren.
Dat hij zijn zoon maar laat genieten van de prachtige attracties in het Cubaans Paradijs of in de sloppenwijken van wijlen Chavez. In de VS is alles toch zo slecht. :thumbsup: Citaat:
|
Waarom gebeuren die dingen nu net onder Obama ? En niet onder de vorige presidenten (..)
|
De VS wordt erger dan China. Kritiek op de overheid wordt als verraad aanzien.
En Antoon vind dat natuurlijk plezant? |
een democratie die geen kritiek kan aanvaarden, is de naam democratie niet waardig.
Het is nu niet dat hij een terrorist is hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is bovendien een andere reden meegegeven, namelijk dat Maradona vanwege zijn drugdelicten geen visa krijg. Het zou helemaal niets met politiek te maken hebben. De VS is nu eenmaal geen China of Rusland, laat staan Cuba of Noord-Korea. Hoe dan ook, ik snap niet waarom die man, die zo vijandig en aggressief tekeer gaat tegen de Verenigde Staten, nu plots zijn kleinzoon Disneyworld wilt laten bezoeken. Dat 'm het ergens anders gaat zoeken hé? Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik een binnenpretje had bij het lezen van dit nieuws. De pot op met die drugverslaafde cocaïnesnuiver en valsspeler-vol-doping. |
Diego :clapping:
|
Wie is de grootste hypocriet van de 2? :)
|
Citaat:
Waarom mag president Bouterse van Suriname wel lezingen in de US geven, maar geen stap op Europese bodem zetten, omdat hij een drugsdelict heeft gepleegd op Nederlandse bodem. Dit is meten met 2 maten wat hier gebeurd. |
In Argentinië gaan ze dit niet vergeten.
|
Wie wilt er nog naar de VS ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Parijs en Frankrijk is sowieso beter als niemandsstaat Florida. http://world-visits.blogspot.be/2012...l#.UehA0430FAo * derde gevaarlijkste staat in de USA: http://www.visionofhumanity.org/#/pa...us-peace-index |
Dat hij naar Euro Disney gaat en daar wat met geld gaat strooien, ze zullen hem graag zien komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Messi is beter.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be