![]() |
Weinig Vlaamse vlaggen in Tour de france
Waarom zo afwezig?
|
De Tour de France? Waar jij nu nog mee afkomt, zeg. Diegene die het meest geslikt heeft, wint en indien hij volgend jaar alsnog tegen de lamp loopt, pakken ze zijn overwinning met terugwerkende kracht af... :roll:
|
Citaat:
|
Is die weer bezig ofwat?
|
ik heb toch 1 hele grote Vlaamse vlag zien hangen vandaag!tegen een rotswand aan!!
|
K&k.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb toch wel Bretoense, Baskische, Occitaanse, Catalaanse vlaggen gezien. Allons enfants de les patries... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Typisch was ook dat de VRT-commentatoren wel aandacht schonken aan de vlag van Asturië (kruis op blauwe achtergrond) van maar het nooit hebben over de aanwezigheid van die van de eigen gemeenschap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, er is toch iets dat me van het hart moet. Ze mogen wat mij betreft stoppen met dat slingeren en schudden van vlaggen. Ik werd deze namiddag woest toen ik zag hoe ze, voor de zoveelste maal, op een uiterst agressieve en krankzinnige wijze, die jongens flink hinderden. Het klootjesvolk dat zich langs het parcours bevindt is geen haar beter dan de prehistorische brulapen die we in de voetbalstadions aantreffen. |
Citaat:
|
Citaat:
ps vlaanderen is geen land, daarom geen hoofdletter voor dat gehucht . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be