![]() |
Dit betekent het einde van Obama
|
Werkelijk onvoorstelbaar:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik Trayvon Martin had kunnen zijn, 35 jaar geleden,' zegt Obama. _____ Bedoelt hij nu dat hij vroeger ook...? Zimmerman schoot Martin dood omdat de jongen hem neersloeg en zijn hoofd daarna een paar keer tegen de straatstenen sloeg. |
Wat een onvoorstelbare (politieke) blunder van Obama.
Dit overigens los van het of hij gelijk heeft of niet. Over dit alles heeft een rechtbank zich uitgesproken en daar heeft zelfs de president van de USA zich bij neer te leggen. Dat hij zich begeeft op het gladde ijs van wel/niet racistisch is een groot brevet van onvermogen. Een president hoort hier juist boven de partijen (wit/zwart/groen/geel of wat dan ook) te staan en hoort die partijen te verbinden. Obama is hiermee echter de splijtzwam van de multi-culturele Amerikaanse samenleving geworden. Onvoorstelbaar dat dit kan gebeuren. |
Obama is knettergek, impeachment now !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Obama said there are "very few" black men who haven't been followed while shopping at a department store -- "that includes me."Die man volgt nauwgezet zijn nefaste/gevaarlijke agenda en speelt met plezier de race card uit. Down met die kerel. |
Citaat:
|
Citaat:
Rellen waarop martial law volgt en een zware aanval op het tweede amandement. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De idioot Chris Matthews doet er nog een schepje bovenop, hij net zoals andere paljassen in de MSM spelen het race baiting spelletje gewillig mee.
MF's! |
Citaat:
|
Citaat:
Video 1 |
Ik hoop dat hij beseft dat het omwille van ras is dat hij nog steeds in het witte huis zit.
|
Citaat:
|
|
|
Wat een uitspraken... Zo zie je maar, hij is negroïde boven president.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. |
Citaat:
Obama verdient alle lof dat hij zich tegen dit soort van klassen-rechtspraak afzet. Obama is het beste wat Amerika sinds decennia overkomen is en hij is een verademing na de oorlogszieke gek die hem voorafging. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be