Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Dit betekent het einde van Obama (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189353)

Frankenstein 20 juli 2013 00:02

Dit betekent het einde van Obama

http://www.foxnews.com/politics/2013...briefing-room/

Frankenstein 20 juli 2013 00:03

Werkelijk onvoorstelbaar:

Je zou ook kunnen zeggen dat ik Trayvon Martin had kunnen zijn, 35 jaar geleden,' zegt Obama.

_____

Bedoelt hij nu dat hij vroeger ook...?

Zimmerman schoot Martin dood omdat de jongen hem neersloeg en zijn hoofd daarna een paar keer tegen de straatstenen sloeg.

Frankenstein 20 juli 2013 00:03

Wat een onvoorstelbare (politieke) blunder van Obama.
Dit overigens los van het of hij gelijk heeft of niet.
Over dit alles heeft een rechtbank zich uitgesproken en daar heeft zelfs de president van de USA zich bij neer te leggen.
Dat hij zich begeeft op het gladde ijs van wel/niet racistisch is een groot brevet van onvermogen. Een president hoort hier juist boven de partijen (wit/zwart/groen/geel of wat dan ook) te staan en hoort die partijen te verbinden.
Obama is hiermee echter de splijtzwam van de multi-culturele Amerikaanse samenleving geworden. Onvoorstelbaar dat dit kan gebeuren.

Frankenstein 20 juli 2013 00:05

Obama is knettergek, impeachment now !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zonbron 20 juli 2013 00:12

Obama said there are "very few" black men who haven't been followed while shopping at a department store -- "that includes me."

"I don't want to exaggerate this, but those sets of experiences inform how the African American community interprets what happened one night in Florida," Obama said.
Die man volgt nauwgezet zijn nefaste/gevaarlijke agenda en speelt met plezier de race card uit.

Down met die kerel.

Frankenstein 20 juli 2013 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6723877)
Obama said there are "very few" black men who haven't been followed while shopping at a department store -- "that includes me."

"I don't want to exaggerate this, but those sets of experiences inform how the African American community interprets what happened one night in Florida," Obama said.
Die man volgt nauwgezet zijn nefaste/gevaarlijke agenda en speelt met plezier de race card uit.

Down met die kerel.

Zeer gevaarlijk wat hij doet, nu hoop ik oprecht dat er rellen uitbreken, en Obama het zaakje niet meer onder controle krijgt. Idd down met die praatjesmaker !!

zonbron 20 juli 2013 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6723890)
Zeer gevaarlijk wat hij doet, nu hoop ik oprecht dat er rellen uitbreken, en Obama het zaakje niet meer onder controle krijgt. Idd down met die praatjesmaker !!

Rellen, dat is juist wat Obama wil uitlokken met deze onbeschrijflijke onzin.

Rellen waarop martial law volgt en een zware aanval op het tweede amandement.

Frankenstein 20 juli 2013 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6723897)
Rellen, dat is juist wat Obama wil uitlokken met deze onbeschrijflijke onzin.

Rellen waarop martial law volgt en een zware aanval op het tweede amandement.

Ik heb het te doen met de Amerikanen, wat een imbeciel is Obama, werkelijk ongehoord !!!

eno2 20 juli 2013 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6723868)
Obama is knettergek, impeachment now !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik twijfel eerder aan de staat en de hoeveelheid van jouw vijsjes.:roll:

Frankenstein 20 juli 2013 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6723917)
Ik twijfel eerder aan de staat en de hoeveelheid van jouw vijsjes.:roll:

daaruit kan ik concluderen dat je Obama wel ok vindt ?

zonbron 20 juli 2013 00:53

De idioot Chris Matthews doet er nog een schepje bovenop, hij net zoals andere paljassen in de MSM spelen het race baiting spelletje gewillig mee.

MF's!

eno2 20 juli 2013 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6723924)
daaruit kan ik concluderen dat je Obama wel ok vindt ?

There's worse

zonbron 20 juli 2013 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6723931)
De idioot Chris Matthews doet er nog een schepje bovenop, hij net zoals andere paljassen in de MSM spelen het race baiting spelletje gewillig mee.

MF's!

Video 1

MSNBC host Chris Matthews scaled new heights of absurdity during a segment of his Hardball show when he apologized to two black guests on behalf of all white people.

“I’ll just tell you one thing, and I’m speaking now for all white people but especially for (those) who have tried to change for the last 50 or 60 years and a lot of them have really tried to change – and I’m sorry for this stuff, that’s all I’m saying,” remarked Matthews.

It’s unclear specifically what Matthews, speaking on behalf of all white people, was apologizing for. The ruling in the Trayvon Martin case? Black slavery? Or merely being born with white skin?

In the longer segment below, the two guests relate several stories that are about black people being unfairly harassed by police – so what this has to do with “all white people” is anyone’s guess.

Whatever Matthews’ incoherent babbling was supposed to mean, it’s yet another indication that the “progressive” media continues to blame white people for the acquittal of George Zimmerman and the wider problem of violence against black people, ignoring the fact that almost all black victims of murder are killed by other black people.

Video 2 (Full)

OMGClayAiken 20 juli 2013 02:23

Ik hoop dat hij beseft dat het omwille van ras is dat hij nog steeds in het witte huis zit.

Frankenstein 20 juli 2013 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken (Bericht 6723944)
Ik hoop dat hij beseft dat het omwille van ras is dat hij nog steeds in het witte huis zit.

Ik denk niet dat hij dat beseft, desalniettemin geef ik gelijk dat hij er allang uit was getrapt als hij 75 tot 100% blank zou zijn geweest, die 25 % extra (50% dus) zwart maakt dat hij ermee wegkomt (tsja Amerikanen hebben het subras white latino uitgevonden). Alhoewel mijn gevoel nu zegt dat hij de rode lijn heeft overschreden.

zonbron 20 juli 2013 02:49

'COULD HAVE BEEN ME!'

Video: Obama Talks About Trayvon

zonbron 20 juli 2013 03:51

LA Times -
'Bash mobs' sweep through Southern California

Tampa Bay - Tampa is one of about 100 cities nationwide where protesters will heed the Rev. Al Sharpton's call for citizens to rally for justice for slain Florida teen Trayvon Martin on Saturday

Dank U Mister OB!

plakker 20 juli 2013 06:58

Wat een uitspraken... Zo zie je maar, hij is negroïde boven president.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Raf 20 juli 2013 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6723863)
Zimmerman schoot Martin dood omdat de jongen hem neersloeg en zijn hoofd daarna een paar keer tegen de straatstenen sloeg.

Correctie: Travyon Martin werd achtervolgd door, probeerde zich te verweren tegen en werd uiteindelijk in koelen bloede vermoord door een gewapende gek, die naar alle waarschijnlijkheid uit racistische motieven handelde. Het schijnproces dat daarop volgde, om de gemoederen onder de zwarte bevolking te bedaren, was louter een opvoering voor het oog van het publiek. De moordenaar werd vrijgesproken, zoals al van bij aanvang de bedoeling was.

Obama verdient alle lof dat hij zich tegen dit soort van klassen-rechtspraak afzet. Obama is het beste wat Amerika sinds decennia overkomen is en hij is een verademing na de oorlogszieke gek die hem voorafging.

Raf 20 juli 2013 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6723877)

Down met die kerel.

Integendeel! Het is hoogst betreurenswaardig dat een derde ambtstermijn niet mogelijk is. Obama is duidelijk het soort man dat Amerika terug op het juiste spoor kan krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be