Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Burgeroorlog ???? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18938)

Pietje 14 augustus 2004 08:00

Burgeroorlog ????

8) Stel, dat het "blok", om zijn doel te bereiken, nl de installatie van een vlaamse republiek, een burgeroorlog ontketent, zijn jullie dan ook bereid om de wapens op te nemen tegen wallonië, en eventueel bereid om te sterven, voor de "goede zaak" ?? Graag gemotiveerde reacties. 8)

maddox 14 augustus 2004 08:27

Lees de "Charme van Chaos"

De kans dat het waalse gewest een machtsgreep pleegt ,omdat anders de transfers zouden stoppen is groter, dan dat de apathische Vlaming enige moeite zou doen om de situatie zoals ze nu is te veranderen.
Voor de meeste mensen is het meer dan goed genoeg leven. dankzij de verdeel en heers, brood en spelen en andere vieze politieke trukken.
Iedereen zijn autootje,tv en regelmatig eten naar keuze.Waarom moeite doen om dit te veranderen?

Raf 14 augustus 2004 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Stel, dat het "blok", om zijn doel te bereiken, nl de installatie van een vlaamse republiek, een burgeroorlog ontketent, zijn jullie dan ook bereid om de wapens op te nemen tegen wallonië, en eventueel bereid om te sterven, voor de "goede zaak" ?? Graag gemotiveerde reacties. 8)

Ik betwijfel om te beginnen al of het Vlaams Blok voldoende mensen kan mobiliseren om de wapens op te nemen tegen hun landgenoten. Het meerendeel van het Vlaams Blok kiesvee stemt immers niet op die partij om haar zogenaamde separatistische verzuchtingen, die overigens louter moeten dienen als schaamlapje voor het èchte programmapunt: alle vreemdelingen buiten! Ik ben er van overtuigd dat de meeste kiezers van het Vlaams Blok zich dat ook ten volle realiseren. Als ze trouwens werkelijk pro-separatisme waren, hadden ze wel gestemd voor N-VA. Dat is dan tenminste een partij die op een geloofwaardige wijze voor een onafhankelijk Vlaanderen opkomt.

Hoedanook, gesteld dat het Vlaams Blok toch één of andere militie op poten kan zetten, zal ik daar in geen enkel geval aan meewerken. Volgens mij zal een dergelijk initiatief in de kiem gesmoord worden nog voor het goed en wel van start gegaan is, en maar goed ook...

kelt 14 augustus 2004 10:49

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*veegt tranen uit de ogen*

nou pietje.....dit is toch wel hee vergezocht hoor.

Tzuvar Raemborr 14 augustus 2004 11:15

Ik knuppel nu al dagelijks makakken, Joden, homo's en ander vort gespuis neer met mijn goeiendag, dus de Walen kunnen er ook nog wel bij.

Ke Nan 14 augustus 2004 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Er is nochtans een precedent, kelt. Naar ik meen was er in 1980(kan mij vergissen in de datum) een of andere demonstratie in de Voeren waarbij een Waal begon te schieten uit zijn venster.
Wacht even, dat waren Vlamingen die het huis van die Waal belegerden. Zodoende waren de Vlamingen de agressors en was de actie van de schutter legitiem. Of zou het een Waalse activist geweest zijn?
Anderzijds hoort de Voerenstreek bij Limburg en vreemd genoeg dus ook bij Vlaanderen.
Op dit forum zijn er nochtans enkele die bereid zijn om geweld(Blaffende honden bijten niet. Gelukkig maar.) te gebruiken bij de verdediging van Vlaanderen. Voor deze mensen zijn de Moslims echter de vijand. Ik weet niet of ze ook Walen zouden afschieten.
Ik moet wel zeggen dat ik het ook een grappig scenario vind.:lol:

doggy 14 augustus 2004 11:30

Citaat:

in diezelfde hypothetische stelling, zou ik tegen al die revolutionairen zeggen:
"Mannen, zijt ne keer braaf en geeft mekaar een handje: dat is een betere zaak!"

daarna zal ik, op een troon van blote wijven gezeten, dagelijks verse druiven gevoerd worden.

... om maar te zeggen dat er hyptohetisch nogal veel mogelijk is...:lol:

Philips Inc. 14 augustus 2004 11:34

Citaat:

Ik reageer alleen op geweld met geweld, als defensie.

Philips Inc. 14 augustus 2004 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Ik knuppel nu al dagelijks makakken, Joden, homo's en ander vort gespuis neer met mijn goeiendag, dus de Walen kunnen er ook nog wel bij.

tssss ... niveau!:-)

Vlaanderen Boven 14 augustus 2004 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr

Gij ook of watte? Weet ge, kging is naar Brussel, en daar waren zo KEIVEEL walen!!!!! dus ik heb er een paar gescalpeerd en opgehangen als waarschuwing.

en nu ga ik mijn wapens oppoetsen voor de grote oorlog tegen de walen!!!!!!!!

doggy 14 augustus 2004 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
tssss ... niveau!:-)

't is juist onder de deur gekropen, en begint hier een gat te graven... :-)

Tjolder 14 augustus 2004 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Lees de "Charme van Chaos"

De kans dat het waalse gewest een machtsgreep pleegt ,omdat anders de transfers zouden stoppen is groter, dan dat de apathische Vlaming enige moeite zou doen om de situatie zoals ze nu is te veranderen.

Een denkoefeningetje van een Zuidbelg.

----------------------------
Si la Flandre proclame sont indépendance, que feront les Wallons? Envoyer les f-16 de Florennes bombarder Anterpen? Faire marché les Chasseurs ardennais sur Brugge et parachuter le bataillon de Flawinne sur Oostende?
http://membres.lycos.fr/belgiquelibr...topic.php?t=34

----------------------------

Spelev 14 augustus 2004 12:28

Blok mother ******* will burn

Pietje 14 augustus 2004 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

8) Misschien wel 8) Het bewijst tegelijkertijd misschien ook, dat heel die "onafhankelijkheidszever" , waarschijnlijk niet meer is dan een scheet in een fles, en dat al de blokkers maar salonrevolutionairen zijn 8)

Hans1 14 augustus 2004 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik betwijfel om te beginnen al of het Vlaams Blok voldoende mensen kan mobiliseren om de wapens op te nemen tegen hun landgenoten. Het meerendeel van het Vlaams Blok kiesvee stemt immers niet op die partij om haar zogenaamde separatistische verzuchtingen, die overigens louter moeten dienen als schaamlapje voor het èchte programmapunt: alle vreemdelingen buiten! Ik ben er van overtuigd dat de meeste kiezers van het Vlaams Blok zich dat ook ten volle realiseren. Als ze trouwens werkelijk pro-separatisme waren, hadden ze wel gestemd voor N-VA. Dat is dan tenminste een partij die op een geloofwaardige wijze voor een onafhankelijk Vlaanderen opkomt.

Hoedanook, gesteld dat het Vlaams Blok toch één of andere militie op poten kan zetten, zal ik daar in geen enkel geval aan meewerken. Volgens mij zal een dergelijk initiatief in de kiem gesmoord worden nog voor het goed en wel van start gegaan is, en maar goed ook...

NVA geloofwaardig? Ik vind leugens niet geloofwaardig.

Darwin 14 augustus 2004 14:06

Citaat:

Nu beginnen de mensen uit de kleuterklas hier ook al topics te posten...

gm10 14 augustus 2004 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Gij ook of watte? Weet ge, kging is naar Brussel, en daar waren zo KEIVEEL walen!!!!! dus ik heb er een paar gescalpeerd en opgehangen als waarschuwing.

en nu ga ik mijn wapens oppoetsen voor de grote oorlog tegen de walen!!!!!!!!

daarse
nog zo'n dappere vlaming die zich al geintimideerd voelt in zijn eigen hoofdstad :roll:

Praetorian 14 augustus 2004 14:12

http://www.wodan-wodan.be

:mrgreen:

Raf 14 augustus 2004 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
NVA geloofwaardig? Ik vind leugens niet geloofwaardig.

Ik bedoelde daarmee dat de N-VA een partij is die werkelijk streeft naar onafhankelijkheid, terwijl dat onafhankelijkheidsstreven bij het Vlaams Blok maar een schaamlapje is om de aandacht af te leiden van het primaire, racistische programma. Over dat onafhankelijkheidsstreven van de N-VA an sich heb ik me hier niet uitgesproken. De meesten hier zullen wel weten dat ik tegen een onafhankelijk Vlaanderen ben.

Raf 14 augustus 2004 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Nu beginnen de mensen uit de kleuterklas hier ook al topics te posten...

Weten jullie dan ècht niet wat het betekent als een zin begint met "stel dat ..."?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be