![]() |
Laffe verklikkers
|
Zwart is het niet betalen van geld dat aan de gemeenschap behoort en is een misdaad. Datgene wat de ene uitspaart wordt wel door iemand anders opgehoest.Als je de politie belt voor een inbraak ben je dan ook een verklikker?
|
Een misdaad? ik ben de eerste om te zeggen dat we de grote foefelaars moeten aanpakken, maar elk klein overtredingske gaan "klikken"?
Ik stel me ook de vraag hoeveel van de klikkers zélf boter op hun hoofd hebben...en hoeveel van die aangiftes écht zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Verdeel en heers. |
Citaat:
|
Is toch oud nieuws? Dat is al decennia lang zo, ook in andere landen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Krijk maar een valse beschuldiging aan je broek, en nu komt het, de beschuldigde moet kunnen bewijzen dat het niet waar is. Eigenlijk is het heel simpel : probeer te weten te komen wie aan die kliklijn werkt of meewerkt en beschuldig die persoon dan in groep met valse beschuldigingen over eender wat. Kliklijn zal vlug opgedoekt zijn |
Er is niks verkeerd om een dopper die hele dagen in het zwart werkt en zo grote sier kan maken middels een bijna dubbel loon aan te geven.
Zelfde voor invaliden die klagen over harde rugpijn maar wel uren aan een stuk in de bouw zwartwerk kunnen leveren. |
Citaat:
Hetzelfde geld natuurlijk voor invaliden, de aalmoes die ze krijgen is niet genoeg om te overleven. |
Ik weet 1 ding,wanneer iedereen correct zijn belastingen moest betalen dat ik er een stuk minder zou moeten betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zwartwerk is niets mis, integendeel, voor mijn part ontzeggen we op die manier de roverheid elke cent. Op voorwaarde dat je ondertussen ook niet uitkeringen zit te trekken (betaald met de vruchten der arbeid die door de Staat geroofd zijn bij anderen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be