![]() |
Nog enkel Halal bloed voor de Turken.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._-bloed__.html
Citaat:
Mag dat nog? of zou dat racistisch zijn? Misschien eens een vraagje voor het CGKR. De totale ridiculiteit mag natuurlijk zegevieren. Dat ze verdomd zèlf hun eigen bloedgevers optrommelen. Hier geven mensen bloed uit menslievendheid, doen de moeite om daar een halve dag voor uit te trekken, geven hun bloed gratis weg, en dan gaan de Turken dat gegeven bloed eens eventjes gaan bekritizeren? Ik heb maar één keer bloed gegeven, maar was er een hele dag van onder de voet! Nochtans heb ik zeer gegeerd "O" bloed ! Wel, niet voor de Turken hoor! ik eet enkel nog varkensvlees ! Jaja mijnheer Erdogan! van mij krijg je geen dropje meer ! Zorg dat je zelf geeft. (trouwens, waarom deden ze dat voordien al niet?) |
Ze doen maar op , mij best , maar stel ....
dat er een ziekte is waar toevallig varkensbloed de enige juiste elementenmix bevat ? |
Citaat:
|
Er is wel een praktisch probleem voor dat bloed. Er is nooit in het verleden door de schriftgeleerden gezegd dat men bloed mag geven tenzij in uiterste nood. Het is niet verboden maar wordt zeker niet aangemoedigd. Ik stel mij de vraag bij het bloed van een moslimterrorist. Is dat halal?
Mag dit bloed ook gebruikt voor christenen die op vakantie zijn of niet? |
Christenen die in moslimstreken ronddwazen mogen alle bloed krijgen, en als ze genoeg bakshies betalen kan dat zelfs nog goed bloed zijn ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be