Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Anti Belgen met mond vol tanden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189401)

Pin en Puk 21 juli 2013 13:35

Anti Belgen met mond vol tanden

Er is vanalles geschreven over deze 21 juli.
De anti Belgen dachten een snul te zien rondlopen.
MIS ---> Een koning met klasse hebben we nu.
Zelfs zijn gelaatsuitdrukking was niet die van de vroegere Filip.
Men zal niet met zijn voeten moeten spelen.
Het Weverke zal goed moeten opletten wat hij over de nieuwe koning zal zeggen ( alhoewel, het weverke is slim genoeg om dat te beseffen)
Maar de VB idioten, groepje Dewinter,zal nu eindelijk een straatmuzikant worden i.p.v een racistische leider. Het zal meer een lijder aan het syndroom van racisme zijn.

Jan Meuleman 21 juli 2013 13:40

*KNIP*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Rahowa 21 juli 2013 13:42

*KNIP*

Svennies 21 juli 2013 13:45

Die heeft gewoon te lang in de zon gelegen...

En zijn 6 de zin verraadt alleszins zijn gebrek aan wat wij hier democratie noemen....

AnarchoChristophe 21 juli 2013 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6725685)

Probeer hem wel in je broek te houden he.

circe 21 juli 2013 14:04

Citaat:

Men zal niet met zijn voeten moeten spelen.
Het Weverke zal goed moeten opletten wat hij over de nieuwe koning zal zeggen ( alhoewel, het weverke is slim genoeg om dat te beseffen)
Maar de VB idioten, groepje Dewinter,zal nu eindelijk een straatmuzikant worden i.p.v een racistische leider. Het zal meer een lijder aan het syndroom van racisme zijn.

héwel, dat viel me nu ook op.

Die schaapachtige (laten we elkaar geen Liesbeth noemen) uitdrukking was idd. helemaal afwezig. Het komt misschien nog goed. Nu heeft hij wel veertig jaar kunnen oefenen op de eed, dat doet er natuurlijk ook nog een schepje bij.

fonne 21 juli 2013 14:08

Citaat:

Anti Belgen met mond vol tanden

In de mond van de Pro-Belges zitten allang geen tanden meer. Of het moesten valse zijn, van goedkope Chinese makelij.

AnarchoChristophe 21 juli 2013 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6725738)
In de mond van de Pro-Belges zitten allang geen tanden meer. Of het moesten valse zijn, van goedkope Chinese makelij.

Een mond zonder tanden en een broek vol goesting, als je hen op Philippe ziet geilen.

Yarisken 21 juli 2013 14:20

*KNIP*

system 21 juli 2013 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6725750)
Een mond zonder tanden en een broek vol goesting, als je hen op Philippe ziet geilen.

Laten we de zaken correct en nuchter bekijken. Alle ceremonies waren als het ware perfect. Geen valse noot, alles eenvoudig, maar piekfijn georganiseerd én uitgevoerd. En dit in betrekkelijk zeer korte (voorbereidings) tijd. Bovendien, geen hysterische infantiele toestanden zoals in Holland, maar eerlijke blijken van bezadigd enthousiasme.

Maar, zo zijn wij Belgen: zakelijk, wantrouwig tegenover koningen en koninginnnen en machthebbers: we tolereren ze, en als ze het goed doen, dan zijn we daar ook dankbaar voor. Maar geen afgoderij voor de monarchie. En voor de rest gaan we een frisse pint drinken of gaan we fietsen langs het kanaal met zo'n mooi weer.

maddox 21 juli 2013 14:30

Ik heb een paar seconden gezien, moedwillig, van Filipkes toespraak.

Had men er een kaktus gezet met een MP3 spelertje, dan had dat net hetzelfde geweest.

system 21 juli 2013 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6725766)

Had men er een kaktus gezet met een MP3 spelertje, dan had dat net hetzelfde geweest.

Ik ben nu zo geen monarchist, maar het mag gezegd worden: deze Filip die ik nu zag, stond er: pal en vastberaden. Meer nog, hij straalde een rustige kalmte uit en kwam zelfs sympathiek over. Wie had d�*t nu ooit kunnen denken.

Pericles 21 juli 2013 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6725766)

De toespraak heeft op en al 10 minuten geduurd en hij heeft ze volledig , zonder emotie , noch intonatie afgelezen . Als dat nog niet gaat. :roll:

Henri1 21 juli 2013 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 6725770)
Ik ben nu zo geen monarchist, maar het mag gezegd worden: deze Filip die ik nu zag, stond er: pal en vastberaden. Meer nog, hij straalde een rustige kalmte uit en kwam zelfs sympathiek over. Wie had d�*t nu ooit kunnen denken.

Filip zal het Koningschap en België opnieuw uitvinden, wees daar maar zeker van.

Gen koren op de molen van partij VB en haar zusterpartij N-VA.

maddox 21 juli 2013 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 6725770)

Ik kan een toffe kaktus ook sympathiek vinden, maar die houten klaas op valium , nah.

Pericles 21 juli 2013 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6725773)
Filip zal het Koningschap en België opnieuw uitvinden, wees daar maar zeker van.

Filip de stoere . ;-)

schietboog 21 juli 2013 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6725773)

Weer een uitspraak die later als een boemerang zal terug komen :-)

system 21 juli 2013 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6725782)
Filip de stoere . ;-)

Neen dat is Bart, de Kleine Leider in zijn peperduur maatpak. Tenminste, dat denkt ie toch van zichzelf dat hij zo stoer is.

Of anderen dat denken de laatste tijd, is maar zeer de vraag.

Jan Meuleman 21 juli 2013 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6725782)
Filip de stoere . ;-)

Ik zie hem vanavond al staan als Mathilde roept: "Philippe tandjes poetsen."

fonne 21 juli 2013 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 6725762)
Laten we de zaken correct en nuchter bekijken. Alle ceremonies waren als het ware perfect. Geen valse noot, alles eenvoudig, maar piekfijn georganiseerd én uitgevoerd. En dit in betrekkelijk zeer korte (voorbereidings) tijd. Bovendien, geen hysterische infantiele toestanden zoals in Holland, maar eerlijke blijken van bezadigd enthousiasme.

Maar, zo zijn wij Belgen: zakelijk, wantrouwig tegenover koningen en koninginnnen en machthebbers: we tolereren ze, en als ze het goed doen, dan zijn we daar ook dankbaar voor. Maar geen afgoderij voor de monarchie. En voor de rest gaan we een frisse pint drinken of gaan we fietsen langs het kanaal met zo'n mooi weer.

Naar het schijnt zijn er toch al een paar honderd kijklustigen opgedaagd voor het defilé. Waarvan 90% waarschijnlijk agenten in burger van de staatsveiligheid die de Vlaamse vlaggen moeten opruimen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be