![]() |
Geert Bourgeois scoort, maar we mogen het niet weten.
1 Bijlage(n)
Per toeval gevonden in de krant La Libre. De Noord-Belgische rioolpers schijnt het niet te interesseren.
La Flandre fait des économies de fonctionnaires Maar ja, het nieuwe logo van De Standaard maakt veel duidelijk. Bijlage 90874 |
Waarschijnlijk de eerste president van de republiek Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Om de fantastische, wereldberoemd vernieuwende beleidsdaden van de Vlaamse regering in de verf te zetten. |
Citaat:
Maar juist die duizenden minder ambtenaren zullen het proces verbeteren, vlugger en betaalbaarder maken. |
Vlaanderen is de enige regio in ons land waar je nog zo gemakkelijk statutair benoemd kan raken.
|
Citaat:
|
Ha, VivadenBelziek heeft geen bron. Slaat dus maar wat uit zijn kloefen.
|
EN tegen dat we 2014 zijn, hebben we er 1500 bij.
Rap nog wat kiesvee halen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bron ? Een contractje of zoiets is al goed .... Iedere overheid laat via verschillende kanalen weten welke jobs er openstaan, maar dat is blijkbaar een bewijs dat je er gemakkelijk statutair benoemd wordt ? Belachelijk wordt het echter dat hiervoor een artikel over contractuelen als bewijs wordt naar voor geschoven :roll: |
Citaat:
Maar is de niet de truc van Bourgeois? Je maakt het jonge leerkrachten heel moeilijk om een vaste benoeming te krijgen. Statistische heb je dan minder ambtenaren. Maar in realiteit moet je die niet benoemden evengoed een loon betalen. Uiteindelijk ben je even veel geld kwijt als overheid. Maar je kan wel stoefen met je statistieken. Ttz bij dat deel van de bevolking die niet verder kijkt dan de goednieuws show van de heren en dames politici. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als ik de onzekerheid van jonge leerkrachten in mijn omgeving zie zou ik nooit in hun plaats willen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be