Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   verdriet en pijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189418)

BitterSweet 21 juli 2013 19:04

verdriet en pijn

Bij deze wil ik laten weten dat mijn vrouw maandag is overleden en gisteren is begraven.
De pijn om haar verlies is enorm bij mij en de kinderen,niet dat jullie haar kenden maar ik wilde het toch even laten weten.

SDX 21 juli 2013 19:13

Innige deelneming, veel sterkte.

Raf 21 juli 2013 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 6726284)
Bij deze wil ik laten weten dat mijn vrouw maandag is overleden en gisteren is begraven.
De pijn om haar verlies is enorm bij mij en de kinderen,niet dat jullie haar kenden maar ik wilde het toch even laten weten.

Dat is verschrikkelijk voor je. En ook voor de kinderen natuurlijk. Ik hoop dat ze niet heeft hoeven lijden... Veel sterkte alleszins!

kiko 21 juli 2013 19:24

Oprechte deelneming met je immens verlies.

Koester de goede herinneringen aan je vrouw, en eer haar door, na het rouwproces, met je leven verder te gaan en een goede, aanwezige vader te zijn voor je kinderen.

Groentje-18 21 juli 2013 19:30

Wow ... Gecondoleerd.

Veel sterkte!

Zucht 21 juli 2013 19:35

Oprechte deelneming. Aan het verdriet en de pijn is weinig te doen, behalve het te delen misschien. Het heeft zijn tijd nodig en ik hoop dat jullie spoedig deze donkere tunnel mogen verlaten.

Marie van de koster 21 juli 2013 19:35

Dat is wel heel slecht nieuws. Veel sterkte.

Klojo eerste klas 21 juli 2013 19:45

Sterkte voor iedereen

Demper 21 juli 2013 20:13

Veel sterkte.

NoTuma 21 juli 2013 21:09

Oprechte deelneming, veel sterkte aan jou en de kinderen...

Savatage 21 juli 2013 21:13

Citaat:

Innige deelneming bij dit verlies, BitterSweet.

Johan Bollen 21 juli 2013 21:14

Gecondoleerd Bittersweet.

quercus 21 juli 2013 21:21

Citaat:

Dit is inderdaad een zeer zware klap, jongen.

Ik wens jou en de kinderen veel karaktersterkte toe om dit te boven te komen.

Moge jouw lieve echtgenote in vrede rusten.

cookie monster 21 juli 2013 22:20

Innige deelneming

Supe®Staaf 21 juli 2013 22:42

Citaat:

Mijn oprechte deelneming.
Veel sterkte en courage gewenst in de donkere dagen die nu jouw deel zijn.

Libro 21 juli 2013 22:45

Oprechte deelneming BitterSweet. Ik hoop dat uw vrouw niet geleden heeft voor haar heengaan. Hoe oud zijn uw kinderen ongeveer?

BitterSweet 22 juli 2013 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6726792)
Oprechte deelneming BitterSweet. Ik hoop dat uw vrouw niet geleden heeft voor haar heengaan. Hoe oud zijn uw kinderen ongeveer?

Mijn kinderen zijn volwassen en mijn dochter woont samen met haar vriend,mijn zoon is geestelijk mindervalide en woont bij ons,mijn vrouw heeft een hartinfarct gehad en mug heeft haar niet meer kunnen reanimeren.

Dank u voor de steun

Bobke 22 juli 2013 07:33

Oprechte deelneming met je verlies en veel sterkte in deze donkere dagen.
Mag het u een troost zijn dat ze geen lange doodstrijd moest leveren.

Weezer 22 juli 2013 07:46

Gecondoleerd!

OilOnFire_ 22 juli 2013 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 6726913)
Mijn kinderen zijn volwassen en mijn dochter woont samen met haar vriend,mijn zoon is geestelijk mindervalide en woont bij ons,mijn vrouw heeft een hartinfarct gehad en mug heeft haar niet meer kunnen reanimeren.

Dank u voor de steun

Er is een tijd om te komen en, er is een tijd om te gaan.

Persoonlijk, wens ik alle mensen een pijnloos en zoet overlijden toe, liefst in het bijzijn van de geliefden en de dierbare naasten.

Sterkte toegewenst en innige deelneming.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be